Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Kitkarenkaat kesäkäytössä

<< < (13/31) > >>

K.E.V:
Nyt olen jo vakuuttunut lukemani perusteella kitkarenkaitten huonoudesta. Tilasin nastarenkaat ja uudet kesäiset molempiin autoihin. Asennus kun Suomeen pääsen.

"Masi":
Kitkat on matkamökissä, pakettiautossa ja henkilöautossa.
Ja nastoja ei tule edes kesäkäyttöön.
Ja siinä ei renkaat auta yhtään kun sieltä nurkan takaa tulee se tyyppi jolla on ne parhaat renkaat ja mentaliteettinä; minä osaan kun minulla on niin pieni m...

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  1.04.2025     kello on 09:30 ---Nyt olen jo vakuuttunut lukemani perusteella kitkarenkaitten huonoudesta. Tilasin nastarenkaat ja uudet kesäiset molempiin autoihin. Asennus kun Suomeen pääsen.

--- Lainaus päättyy ---
Hyvää 1.4 päivää.

Reissu-Ari:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  1.04.2025     kello on 13:25 ---Hyvää 1.4 päivää.

--- Lainaus päättyy ---

Itse kompromissihakuisen a laitan kesäksi nastat oikealle puolelle ja kitkat vasemmalle puolelle autoa. Nastat oikealle siksi, koska poliisi käytännössä aina tulee auton vasemmalta puolelta ja pikaisesti vilkaisee renkaat siltä puolelta.

Kosmic:

--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" -  1.04.2025     kello on 10:26 ---Kitkat on matkamökissä, pakettiautossa ja henkilöautossa.
Ja nastoja ei tule edes kesäkäyttöön.
Ja siinä ei renkaat auta yhtään kun sieltä nurkan takaa tulee se tyyppi jolla on ne parhaat renkaat ja mentaliteettinä; minä osaan kun minulla on niin pieni m...

--- Lainaus päättyy ---
Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View