Tekniikkakeskustelut > Sähkölaitteet
Talvisäilytys
Juha k:
No minä oon alkanut ajattelen kans jos alkais pitää jatkossa talvisin auton kotona,tuon mukana tuli semmonen koko auton peittävä suoja nii kai se tarkenis sen alla,muutako putsailis lumet tarvittaessa teltan päältä ja sais muutenki aina välii silmällä et kaikki olis ok
Tietis:
^
Tuollainen kausisuoja auton päälle oli mulla syksyllä harkinnassa, mutta kun tuli talon kanssa yllättäviä remppakuluja, jäi vielä hankkimatta. Se auttais kyllä, kunhan on sellaista mallia että ilma pääsee liikkumaan. Tuo mitä olin hankkimassa, on pelkän katon peittävä ja sen alle jää reilu ilmarako. Ilma pääsee hyvin kiertämään.
Tänä talvena ei täällä etelärannikolle ole ollut lumesta riesaa, mutta ilman tuota minun kuivanapitolämmitys tä olisi ilmankosteus ollut paha ongelma. Ja kun tuota kausisuojaa ei nyt tämmöisenä leutona talvena ole ollut, niin katto kyllä vihertää iloisesti. Rinnetontilla sen näkee joka kerran pihalla liikkuessa ja pahaa tekee katsoa. Kyllä se suoja pitää hankkia.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Juha k - 14.03.2025 kello on 08:04 ---No minä oon alkanut ajattelen kans jos alkais pitää jatkossa talvisin auton kotona,tuon mukana tuli semmonen koko auton peittävä suoja nii kai se tarkenis sen alla,muutako putsailis lumet tarvittaessa teltan päältä ja sais muutenki aina välii silmällä et kaikki olis ok
--- Lainaus päättyy ---
Tarkista 3 kertaa että talvisuoja antaa ilman kiertää, ettei koko koppi homehdu umpiosäkissä. Katolle tuet mitkä nostaa suojan irti katosta jne. Täällä kyllä ohjeita asiaan.
Juha k:
Juurikin näin,olikohan AV tuotteella semmonen kausi suoja mikä antaa ilman kiertää katon ja teltan välissä,tuo mikä tuli auton mukana soon vaan peitto ilman mitää kaaria tai tukia
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Juha k - 14.03.2025 kello on 08:34 ---Juurikin näin,olikohan AV tuotteella semmonen kausi suoja mikä antaa ilman kiertää katon ja teltan välissä,tuo mikä tuli auton mukana soon vaan peitto ilman mitää kaaria tai tukia
--- Lainaus päättyy ---
Löytynee tuolta
https://va-varuste.fi/va-caravan/
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta