Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä
Vevor invertteri 2000 W
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 12.11.2024 kello on 20:31 ---Taitavat nuo valmistajat kutsua laitteitaan milloin miksiskin.
Meillä oli vuosikausia käytössä modattua aaltoa tuottava intikka ja kyllä sillä kaikki toimi.
Mikroaaltouunikin.
Vertasin jopa uteliaisuuttani IVO:n ja intikan tuotosta ja lämpötila oli ihan sama.
--- Lainaus päättyy ---
Joo, saattaa olla invertterin lisäksi mikroissakin eroa...
Masa matkailija:
Autossani käytän kahta intikkaa, pienempi on wictron 1200 lataava ja siniaalto, kaikki toimii hyvin mutta teho loppuu. Lisänä 2kW dunware puhdas siniaalto jolla toimii kaikki tarvittava, mm jenkakone ja induktioliesi. Viimemainittu ei toiminut modifioidulla intikalla. Ohessa linkki, maksoin kyllä vain 170:- tarjouksessa https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/dunwore-ps-12v-2000w-siniaaltoinvertteri?searchTerm=invertteri%20siniaalto
Varsin samat speksit ilmoittaa.
Hesus:
Ps. Pian on Black friday. Silloin saattaa jostain löytyä laatu-invertteri sopivaan hintaan.
Itse nappasin viime vuonna Epeverin siniaaltoisen n. -50%
SeaSharky:
Ei ole tullut perehdyttyä näihin kevyisiin siniaaltoinverttere ihin, että miten puhdasta siniaaltoa niillä saa aikaiseksi, itse olen nykyään tehnyt itse invertterit ja ne on muuntajainvertterei tä joista tulee kyllä täysin virheetöntä siniaaltoa.
Nämä muuntajinvertterit vain on sen verran kalliita ettei niitä enää näy olevan myynnissä, myös paino ja koko on paljon isompi.
Tätä muuntajatekniikkaa käytettiin jo 80-luvun lopulla Fiskarsin UPS-laitteissa, olin niitä testaamassa jonkin aikaa.
0yxxy0:
pure sine wave pitäisi olla puhdas siniaalto. Se kuinka puhdasta on ja onkohan 230V taajuus 50hz (mm suomi) vai 60hz (mm jenkeissä) voi vaikuttaa myös lopputulokseen ja mahdollisiin koneiden ääniin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta