Tekniikkakeskustelut > Retkeilyautot
kahden hengen retkeilyauto, onko olemassa?
0zz1:
Eli tässä on oikeaa koko luokkaa mutta kaikissa näissä on sängyt 4 ja istuimet 4 tai 5 ja mä tarvin vain kahden hengen sängyn ja kahdelle istuimet ja sen sisään sisä wc ja suihku
https://www.volkswagen-vans.co.uk/en/new-vehicles/california.html
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: 0zz1 - 25.04.2025 kello on 11:37 ---Eli tässä on oikeaa koko luokkaa mutta kaikissa näissä on sängyt 4 ja istuimet 4 tai 5 ja mä tarvin vain kahden hengen sängyn ja kahdelle istuimet ja sen sisään sisä wc ja suihku
https://www.volkswagen-vans.co.uk/en/new-vehicles/california.html
--- Lainaus päättyy ---
Nuo torpataan Suomessa aina veroon...
Ei riitä sisäkorkeus, eikä välttämättä omamassakaan.
Mullahan oli VW Westfalia korkeakattoisena, niin sai verovapaana. Enää ei saisi sitäkään, kun omamassa on liian pieni.
Sähköpakuna voisi ajatella, mutta ainakin tällä hetkellä tehdastekoiset ovat aika onnettomia sisustuksiltaan.
Mikäli sellaisen pienen pakun haluaisi mieleisekseen, niin tekisin itse, taikka teettäisin. Ekaksi kunnon eristys. Sitä kun ei noissa tehdastekoisissa peltipakuissa ole juuri lainkaan. Eivät ole Suomeen tarkoitettukaan.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 25.04.2025 kello on 12:08 ---Nuo torpataan Suomessa aina veroon...
Mikäli sellaisen pienen pakun haluaisi mieleisekseen, niin tekisin itse, taikka teettäisin. Ekaksi kunnon eristys. Sitä kun ei noissa tehdastekoisissa peltipakuissa ole juuri lainkaan. Eivät ole Suomeen tarkoitettukaan.
--- Lainaus päättyy ---
Ja sitten taas tulisi se vero.
Ja jos tuollainen kattoteltta on, niin ei sitä muutakaan tarvi eristää.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 25.04.2025 kello on 12:50 ---Ja sitten taas tulisi se vero.
Ja jos tuollainen kattoteltta on, niin ei sitä muutakaan tarvi eristää.
--- Lainaus päättyy ---
Se avainsana oli sähköpaku...
0zz1:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 25.04.2025 kello on 14:45 ---Se avainsana oli sähköpaku...
--- Lainaus päättyy ---
niin mites tollasen sähköpakun verot menee suhteessa matkailuautoon?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta