Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi

Ilmausongelma

<< < (3/6) > >>

K.Hakli:
Kyllä voin sanoa, että on mielikuvitusta käytetty. Olen imenyt alipaineen säiliöön ja nostellut letkua kattoluukusta. Kaikki kikka kolmoset olen kokeillut ja aina vain osan ilmoista saanut pois. Olen kyllä aiemmin ilmaillut useita vaunuja ilman ongelmia. Tämä on erittäin haastava ilmattava.

Sangiebriha:

--- Lainaus käyttäjältä: K.Hakli -  3.08.2024     kello on 19:38 ---Kyllä voin sanoa, että on mielikuvitusta käytetty. Olen imenyt alipaineen säiliöön ja nostellut letkua kattoluukusta. Kaikki kikka kolmoset olen kokeillut ja aina vain osan ilmoista saanut pois. Olen kyllä aiemmin ilmaillut useita vaunuja ilman ongelmia. Tämä on erittäin haastava ilmattava.

--- Lainaus päättyy ---

En tiedä auttaako tähän, mutta mulla aikoinaan Euramobil Primuksella oli kanssa hankala ilmattava. Vehe ilmaantui parhaiten kun kävi ajamassa kuoppaisella soratiellä lenkin. Auto paikallaan en onnistunut ilmoja pois saamaan.

Yksi vaihtoehto on alhaaltapäin täyttäminen, putkiston alimmasta kohdasta painetaan neste järjestelmään ( paisuntasäiliön korkki auki). Jossakin järjestelmissä on putkessa tulppa tätä varten.

jamseil:
Olisikohan joku kylmettynyt diy seppä itse lisännyt tuon alkovin kierron?

Mitä sen kanssa leikkimään, siirrä paisari korkeimpaan kohtaan sinne alkoviin.

Ei kai tuota muuten saa kunnolla pelaamaan?

Paineellisena voi tuurilla toimia jos saa ilmat pois paisaria katolla pitäen ja et avaa ikinä korkkia kun se on alkovia alempana.

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: jamseil -  4.08.2024     kello on 00:56 ---Mitä sen kanssa leikkimään, siirrä paisari korkeimpaan kohtaan sinne alkoviin.
Ei kai tuota muuten saa kunnolla pelaamaan?

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: Sangiebriha -  3.08.2024     kello on 22:53 ---En tiedä auttaako tähän, mutta mulla aikoinaan Euramobil Primuksella oli kanssa hankala ilmattava. Vehe ilmaantui parhaiten kun kävi ajamassa kuoppaisella soratiellä lenkin. Auto paikallaan en onnistunut ilmoja pois saamaan.

--- Lainaus päättyy ---
  "Mää ihmettelen kauhhiast", ellei nämä auta?
   Onko se putkisto sinne ylös tarpeellinen, paitsi ehkä kovilla pakkasilla? Lämmin ilma kun pyrkii muutenkin ylös?

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: K.Hakli -  3.08.2024     kello on 19:38 ---Kyllä voin sanoa, että on mielikuvitusta käytetty. Olen imenyt alipaineen säiliöön ja nostellut letkua kattoluukusta. Kaikki kikka kolmoset olen kokeillut ja aina vain osan ilmoista saanut pois. Olen kyllä aiemmin ilmaillut useita vaunuja ilman ongelmia. Tämä on erittäin haastava ilmattava.

--- Lainaus päättyy ---

Jos sulla on mahdollisuus imeä alipaine, onnistuisiko se ilma imeä pois sieltä alkovin ilmausruuvista?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View