Ja on tuossa jotkut contitkin tärränneet, ilmeisesti vyöt antautuivat aikaa myöten.
Mutta eikös kiinalaiseen autoon sovi kiinalainen kumi hyvin?
|
Sivuja: [1] Siirry alas
Ja on tuossa jotkut contitkin tärränneet, ilmeisesti vyöt antautuivat aikaa myöten. Mutta eikös kiinalaiseen autoon sovi kiinalainen kumi hyvin? Off-Topic:ja sivuheittäjille, nuo tehdään Torslandassa Ruotsissa sekä Gentissä Belgiassa Hintaa tulee hiukan enempi lopulta kuin kahden sarjan systeemillä. Kuluvat nopeammin kuin erilliset kesä ja talvikumit. Ja silti pito heikompi sekäa kesällä että talvella. Tietty jos ei ole tilaa säilytellä kumeja niin sitten voi olla näppärä vaihtoehto. Ja ajelee hiljaa ja varovasti. Sekä on täyskasko minimiomavastuulla sekä hyvä henkivakuutus. Itse laittaisin ympärivuotiset. Esim Michelinit, Nokiat jne.TM antoi hieman noottia Michelinin CrossClimatelle... Kuvaillaan todellisuudessa kesärenkaaksi. Tiedä sitten. Aika kalliit lienevät. https://tekniikanmaailma.fi/tmn-talvirengasvertailussa-oli-mukana-ymparivuorokautisena-kesarenkaana-kaupattu-michelinin-rengas-jaalla-taysin-kelvoton-ja-vaarallinen/ Mulla oli edellisessä autossa Kontion nastarenkaat. Yllättävän hiljaiset vaikka nastoja taisi olla alla enemmän, kuin kumia. Aika vähän meni punttiakin tasapainotuksessa, eikä ravistanut. Liekö sitten kesärenkaat laadultaan samaa luokkaa, vai oliko mulla sattumarenkaat. Kiinalaisiahan ne ovat, vaikka muka Suomessa suunniteltuja. Vannetukun markkinoimia ja siitä lafkastakin voidaan olla montaa mieltä. Lainaus Viime talvena eteläsuomessa Michelin Crossclimate olisi ollut ylivoimaisesti turvallisin talvirengas. Crossclimaten jarrutusmatka 80-0 km/h märällä asfaltilla on 15 m ja kuivalla asfaltilla 9 m lyhyempi kuin nokian nastarenkaalla. Myös ajettavuus paljon parempi ja tietenkin hiljaisempi. Lumella ero toisinpäin, mutta lumikelejä oli ehkä 2 päivää ja loput asfalttiajoa. Normaalitalvena myöskin etelässä enimmäkseen asfalttiajoa.lainaus teeämmästä Tota Misukkaa voisin itsekin harkita, mutta vanhojen kitkojen loppuun ajamiseen kulunee vielä vuosia. Sivuja: [1] Siirry ylös
|