Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

XC60 suosituksia?

<< < (5/7) > >>

K.E.V:
Taitaa tuo umpioitten pleksin himmenemä olla yleisilmiö merkistä riippumatta. Varmaan lasien myllytys toimii niissäkin. Nahkapenkit kyllä jees.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 25.07.2024     kello on 18:04 ---Onkos noihin XC60 saatavissa jostain etupenkkien verhoilusarjoja orggis näköisellä kankaalla? Näyttää oleva tyyppivika noissa ns puolinahka penkeissä että ne on järjestään kaikki murteessa ja hirveen näkösiä vaikka autot vielä muuten ihan jees.
Yllättävän moni on sortunut noihin kuttaperkka penkkeihin näköjään.

--- Lainaus päättyy ---

Mitään "puolinahkaa" ei oo olemassa. Ne on kangasta ja keinonahkaa.

Karabiilisti:
Niin näyttää olevan. Mainoksissa se on vaan nimellä puolinahka penkit. Mutta revenneiden "nahkojen" sisällä on kyllä kangaskuitua eli tekonahkaa ovat.
Ei kannata moisiin sekaantua jos haluaa siistin näköiset penkit vielä 10v iässä.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 26.07.2024     kello on 07:18 ---Niin näyttää olevan. Mainoksissa se on vaan nimellä puolinahka penkit. Mutta revenneiden "nahkojen" sisällä on kyllä kangaskuitua eli tekonahkaa ovat.
Ei kannata moisiin sekaantua jos haluaa siistin näköiset penkit vielä 10v iässä.

--- Lainaus päättyy ---

Joo. Jopa Volvon myyjät puhuu "puolinahoista".
Keinonahka kulunut puhki yleensä jo 250tkm lukemilla. Eikä siihen kulumaan auta nahan hoitoaineet.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 26.07.2024     kello on 07:18 ---Niin näyttää olevan. Mainoksissa se on vaan nimellä puolinahka penkit. Mutta revenneiden "nahkojen" sisällä on kyllä kangaskuitua eli tekonahkaa ovat.

--- Lainaus päättyy ---
Mulla on tässä retkipakussa "puolinahat", eli kangas/kerni...

Jos saisin valita, niin valitsisin aina kangaspenkit. Ovat niin paljon miellyttävämmät kesällä ja talvella. Nahkapenkitkin voisi mulla olla kaupan este.
Sellaisia merkkikohtaisia kangaspäällisiä olen nyt harkinnut. En suojatakseni penkkejä, vaan mukavamman tuntuman takia.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View