Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Öljynvaihto valon nollaus
"Masi":
Ei kait mikään virallinen huolto poistele huoltovaloa jos eivät ole itse sitä huoltoa tehneet, hölmöjähän ne olisivat.
Se poistaa joka on huollon tehnyt ja vastaa myös työstään, ei se joka ei ole hommaa tehnyt.
Elvis:
Eikö se jokainen saa omalle autolleen tehdä mitä haluaa,eikai se virallinen huolto sitä autoa omista.
Mitä tulee virallisen huollon vastuuseen niin on sama kun menet tuonne metsänreunaan huuteleen,lopputulos on sama, itse vastaat loppupelissä kuitenkin kaikesta.
jak900:
--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" - 7.07.2024 kello on 09:33 ---Ei kait mikään virallinen huolto poistele huoltovaloa jos eivät ole itse sitä huoltoa tehneet, hölmöjähän ne olisivat.
Se poistaa joka on huollon tehnyt ja vastaa myös työstään, ei se joka ei ole hommaa tehnyt.
--- Lainaus päättyy ---
Sepä se kun ovat huollot ja korjaukset tehneet ja kuitattua eivät ole saaneet, itse tuon sitten hoitanut loppuun, monella ollut lanketti mukana mitä tehty mutta tämä ollut sitten ylivoimanen juttu, ilmeisesti niitä oikeita laitteita ei ole.. :D
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: jak900 - 7.07.2024 kello on 13:47 ---Sepä se kun ovat huollot ja korjaukset tehneet ja kuitattua eivät ole saaneet, itse tuon sitten hoitanut loppuun, monella ollut lanketti mukana mitä tehty mutta tämä ollut sitten ylivoimanen juttu, ilmeisesti niitä oikeita laitteita ei ole.. :D
--- Lainaus päättyy ---
Taitaa virallisilla olla, mutta nyrkkipajat sun muut kyläsepät on eri asia.
Tosin jos itse vekottimensa huoltaa, niin saahan noita laiteita muutamalla kympillä jolla voi kuittailla viat sekä huollot pois.
P.s. tässä aloituksessahan oli kyse kuinka saa pois kun on itse öljyt vaihtanut ja merkkikorjaamo ei huoltoa kuittaa pois ymmärrettävästä syystä.
jak900:
Noilla muutaman kympin laitteillakin voi tosiaan onnistua jos tuuri käy. Omilla laitteilla se kyllä onnistuu. Merkkiliikkeelläkää n se välillä vaan ei onnistu, ei pelkästään näiden metkailuautojen kohdalla, siihenkin monesti törmännyt että niitä laitteita ei vain osata käyttää. Aloittajahan oli jo valonsa nollannut omin keinoin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta