rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Teve Tevetec 370  (Luettu 126043 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:52
Vs: Teve Tevetec 370
« Vastaus #375 : 8.06.2022 kello on 17:02 »
Lainaus
Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.

No ei kai kun ei ole tapahtunut mitään  :) Nyt kuitenkin kaivelin keksinnön tallista ja meinasin viikonloppuna käydä viitasaarella radioleirillä pari yötä nukkumassa..





Sais sataa vettä niin puhdistuis nuo vuoden linnunpasket ja hämyhäkinseitit vaunun päältä  ;D
Kaasuhärvelit testailin ja tuntui toimivan, jopa jääkaappikin lähti jäähtymään ihan samontein.

*****
  • LämmitinGuru
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 16:34
Vs: Teve Tevetec 370
« Vastaus #376 : 8.06.2022 kello on 18:52 »
Ja kun on lava-auto mahtuu eväätkin mukaan. ;)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:52
Vs: Teve Tevetec 370
« Vastaus #377 : 10.06.2024 kello on 19:21 »
Lainaus
Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 365 päivään.
 

No ei taaskaan kahteen vuoteen kun ollut tallissa piilossa.. Mersu kun teki tiltit reissupäivän aamuna niin pönttö ulos ja pikamarssille pohjoista kohden, kaikki pelas ku junan vessat jääkaappia ja löpölämppäriä myöden  Thumb Iveco on kyllä niin viimeisen päälle vetoauto kuin olla voi, rentoutuneempana tuolla on ajopäivän jälkeen kuin mersulla vaikka marssivauhti on kymppiä hitaampi...



*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:15.06.2024 kello on 17:37
  • asuntoautopaivakirjat.blogspot.com TJEU
Vs: Teve Tevetec 370
« Vastaus #378 : 10.06.2024 kello on 21:17 »
… rentoutuneempana tuolla on ajopäivän jälkeen kuin mersulla vaikka marssivauhti on kymppiä hitaampi...


Itse olen muuten huomannut että kun menen henkilöautolla mökille rentoutuminen alkaa vasta perillä. Asuntoautolla kun ajelee korkeintaan sitä kahdeksaakymppiä niin rentoutuminen alkaa kotipihasta startaten. Ohitteleminen on ainakin minulla huomattavasti stressaavampaa kuin peileihin katselu.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:13
Vs: Teve Tevetec 370
« Vastaus #379 : 10.06.2024 kello on 22:04 »
Itse olen muuten huomannut että kun menen henkilöautolla mökille rentoutuminen alkaa vasta perillä. Asuntoautolla kun ajelee korkeintaan sitä kahdeksaakymppiä niin rentoutuminen alkaa kotipihasta startaten. Ohitteleminen on ainakin minulla huomattavasti stressaavampaa kuin peileihin katselu.
Näin se menee..

Raskaalla rahtikoneella jaksaa paljon helpommin ajaa vaikka sen 10 tuntia, mitä henkilöautolla. Varmaan sama tuntemus, kun ajaa isommalla matkailuautolla.