Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
My.Diesel.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 17.12.2024 kello on 17:11 ---Mulla on kepissä myös manuaali asento, saa runtuakin annettua
--- Lainaus päättyy ---
Saa, saa...
Harvemmin sitä vaan tarvii.
Minäkin.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 17.12.2024 kello on 18:28 ---Saa, saa...
Harvemmin sitä vaan tarvii.
Minäkin.
--- Lainaus päättyy ---
Näin on, nythän oli kyse saako automaatilla annettua ajaessa kierroksia.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 17.12.2024 kello on 18:12 ---Hienoa!
Itse kun olen aina manuaaliaskilla ajanut, piti wikiin turvautua. Siinä sanotaan:Joissan laatikoissa on käsivalinta. Ei kaikissa.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Automaattivaihteisto
--- Lainaus päättyy ---
Maunuaaliasento näissä käyttämissäni tarkoittaa jotta kyseisessä asennossa voi + ja - tökkiä isompaa ja pienempää vaihdetta. Ihan ilman Wikipedia linkkiä, kiitos kumminkin ja sorry. En avannut sitä.
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 17.12.2024 kello on 17:06 ---Jos tuo MyDiesel pelastaisi maailman, niin valtaisa ympäristöteko olisi verottaa sitä sen 20 c vähemmän...
--- Lainaus päättyy ---
No juurihan hallitus perui HVO-dieselin nauttiman veroedun 'kilpailua vääristävänä' ja siksi tuo hintakin pumpulla pomppasi, ihan alkujaan tuohan maksoi about saman kuin fossiilinenkin, hintalisä oli vain luokkaa +5...10c.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 17.12.2024 kello on 20:14 ---No juurihan hallitus perui HVO-dieselin nauttiman veroedun 'kilpailua vääristävänä' ja siksi tuo hintakin pumpulla pomppasi, ihan alkujaan tuohan maksoi about saman kuin fossiilinenkin, hintalisä oli vain luokkaa +5...10c.
--- Lainaus päättyy ---
Näin siinä kävi...
Mitään merkitystä ei ole ympäristön suojelulla, kunhan kilpailu vain säilyy.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta