rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Reissusuunnitelmia kesälle 2024  (Luettu 17751 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:17
  • Fiat Carado T448 2.3 130 -13
Vs: Reissusuunnitelmia kesälle 2024
« Vastaus #60 : 22.05.2024 kello on 12:03 »
Varmaan noin 4 viikon itämeren kierros. Ilman tarkempia suunnitelmia. Kunhan tulee kierrettyä.
Kolikolla voi vaikka katsoa kumminpäin.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:44
Vs: Reissusuunnitelmia kesälle 2024
« Vastaus #61 : 22.05.2024 kello on 22:34 »
Tässä ketjussa pohdein aikaisemmin Ruotsista Saksaan menoa...

Tuli sitten mentyä laivalla Trelleborgista Travemündeen. Ihan ok, mutta mulle olisi ollut ehkä järkevämpi vaihtoehto Trelleborg- Rostock. Tämä käyttämäni paatti meni ensin Rostockiin ja sitten jatkoi Travemündeen. Ei olisi tarvinnut ylimääräistä neljää tuntia norkoilla laivassa. Puskaparkki löytyi 10 minuutin ajomatkan päästä ja sai vähän patikoidakin seuraavana aamuna. Ihan sinne Mustaan metssän etelään en viitsinyt ajaa, kun sinne uhkasi kerääntyä jatkuvia sateita. Jäin Saksaan Harzin seuduille patikoimaan. Parin päivän perusteella ei varmaan ollut parasta seutua, mutta ok kuitenkin. Mulla kun ei ole mitään päämäärää, niin lähdin Ranskan sijasta kohti Tsekkiä. Ranskaan luvattiin sateita, mutta sateet tulivat perässä Tsekkeihinkin. Pyörin nyt hetken Tsekin pohjoisosan vuoristossa ja varmaan Baltian kautta takaisin. Ei noi Tanska ja Ruotsi oikein nappaa.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:55
Vs: Reissusuunnitelmia kesälle 2024
« Vastaus #62 : 22.05.2024 kello on 22:39 »
Varmaan noin 4 viikon itämeren kierros. Ilman tarkempia suunnitelmia. Kunhan tulee kierrettyä.
Kolikolla voi vaikka katsoa kumminpäin.
Jaa, vöhkit sitten minun suunnitelman ;D. Eli tasan sama on suunnitelma. Kolikkoa tosin jo heitin ja vastapäivään kierretään. Laivakyyti Naantalista on jo ostettu 1.7. päivälle. Mitään muuta konkreettista ei ainakaan vielä ole.