Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Matkailuautojen verotus
Hesus:
--- Lainaus käyttäjältä: Masa matkailija - 7.10.2024 kello on 07:38 ---Tuota ihan oikeasti aloin miettimään. Mun autossa wc perässä joten helppoa. Sprinter ollutkin jo aiemmin yli 3,5t ja väliseinä valmis. Etsiä kiinnityspisteet 6kpl, Onkohan Trafilla tallessa edellinen painohyväksyntä yli 3,5t sitten väliseinä. Saako olla ovi vai pitääkö olla ehjä seinä, onhan noissa toiminimisprinttere issäkin luukku pitkälle tavaralle. Sitten nopeuden rajoitin, se on ohjelmointi ja todistus siittä. Mikä pitää,olla väliseinän lujuus?
--- Lainaus päättyy ---
Ei tartte enää olla mitään seinää, vaan viralliset kuormansidontapiste et. Muuttui vuonna - 21.
Hesus:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 7.10.2024 kello on 08:50 ---
Niin eikös tuossa mainittu M1-luokan as.autot poikkeuksena kuuluvat tämän korotetun veron piiriin aina 7.5tn saakka.
--- Lainaus päättyy ---
Minä käsitin että kuuluu kyllä painavammatkin, mutta maksavat 7500kilon mukaan.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Hesus - 7.10.2024 kello on 09:05 ---Ei tartte enää olla mitään seinää, vaan viralliset kuormansidontapiste et. Muuttui vuonna - 21.
--- Lainaus päättyy ---
Mikä taho hyväksyy viralliset sidontapisteet...?
Meinaan vain, jos niitä jälkikäteen joutuu väsäämään. Itse ainakin retkipakuuni olen joutunut tehdastekoisten sidontapisteiden lisäksi sommittelemaan lisäpisteitä.
Kaikki kalusteet, kun on irtokamaa, eli N1
ktako:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 7.10.2024 kello on 10:03 ---Mikä taho hyväksyy viralliset sidontapisteet...?
Meinaan vain, jos niitä jälkikäteen joutuu väsäämään. Itse ainakin retkipakuuni olen joutunut tehdastekoisten sidontapisteiden lisäksi sommittelemaan lisäpisteitä.
Kaikki kalusteet, kun on irtokamaa, eli N1
--- Lainaus päättyy ---
Mistä nuo kevytkuorkin määritelmät löytyy? Lakikokelmia kahlannu, mutta ei oo vielä osunu silmään.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: ktako - 7.10.2024 kello on 10:28 ---Mistä nuo kevytkuorkin määritelmät löytyy? Lakikokelmia kahlannu, mutta ei oo vielä osunu silmään.
--- Lainaus päättyy ---
https://www.traficom.fi/sites/default/files/media/regulation/FI_Final_Kuormakorit_ja_kuorman_varmistaminen_korjaukset%20%281%29.pdf
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta