Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Matkailuautojen verotus
T-Cat:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 11.08.2024 kello on 14:34 ---Ihan omasta kokemuksesta tässä alle kk sisään, juuri näin se menee ^-^
Omalla kohtaa vaunu meni vaihdossa liikkeeseen ja vielä 8v ikäisenä sain siitä ns. omani pois, koska tuolloin 20k€ vaunujen hinnat onkin nyt 30k€ ovh:lla varustettuja. ja liike kun puolestaan paiskasi tuon 8v ikäisen myyntirivistöönsä, olikin hintalapussa jo numerot selvästi suuremmat mitä tuon vaunun ovh oli tuolloin 8v sitten :o
--- Lainaus päättyy ---
Tässä tapauksessa ei riitä että taputtaa itseään virtuaalisesti olkapäähän ja kehuu kaikille vaan pitää kehua omia kauppojaan jotka eivät liity aloitukseen].
Muoks. Siis tämähän ei taaskaan liittynyt matkailuautojen verotukseen.
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: T-Cat - 11.08.2024 kello on 22:26 ---Siis tämähän ei taaskaan liittynyt matkailuautojen verotukseen.
--- Lainaus päättyy ---
No ei, mutta kun @Tietis pähkäili noita hyvityshintoja, niin pitihän siihen vastata ihan aidollakin casella lähihistoriasta ja varmistaa hänen kaavailunsa paikkansa pitäväksi.
Siis ihan normaaliahan on että keskustelu näissä ketjuissa poukkoilee hiukan sinne-tänne, mutta kyllä se pääjuoni tälläiseksi keskusteluforumiksi kuitenkin on varsin hyvin säilynyt = mielestäni melko turhaa vetää ns. herneitä nekkuunsa parin viestin haarautumasta, kyllä se juonne pian kuitenkin kuolee taas pois ja palataan otsikon aiheeseen - jonka olisin uskonut tässäkin tapauksessa käyvän, ellet olisi siihen ihan itse puuttunut ja siten "pakottanut" minua vastaamaan jälleen täysin itse otsikkoon liittymättömällä viestillä, vai.
ktako:
--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 11.08.2024 kello on 21:49 ---En minä ole vaunuista puhunut mitään.
--- Lainaus päättyy ---
en sinua tarkoittanutkaan,
JariL:
Kiinteät terassit ja kukkaistutukset kusilaitukoppien vierustoilta kovan verotuksen piiriin.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: JariL - 12.08.2024 kello on 16:49 ---Kiinteät terassit ja kukkaistutukset kusilaitukoppien vierustoilta kovan verotuksen piiriin.
--- Lainaus päättyy ---
Samoin nämä maatalon isännät ja omakotitalon omistajat. ;D Ei kaikilla ole sitä omaa pihaa eikä kadullakaan viitsi seisottaa kaikkea kulkematonta aikaa. Kyllä se kausipaikka on silloin paras. Ja kenenkä käskystä se kausipaikka pitäisi olla kuin tunkiolla seisoisi?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta