Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Peruutuskamera-asiaa

<< < (8/21) > >>

Hesus:

--- Lainaus käyttäjältä: hidas muttasilti edelläsi - 21.04.2024     kello on 15:51 ---En tietenkään muiden puolesta voi sanoa mutta kyllä itse haluan tietää mitä ympärillä tapahtuu ja takana on 1/4 siitä ympäristöstä. Vähän niinkuin kaisaniemenpuistoss a viikonloppu yönä :D

--- Lainaus päättyy ---

okei.
Outoa että me ammattilaiset ajellaan ilman kameroita mulla amatööreille ne on elämän tärkeitä.

(okei, tarpeeksi pitkissä yhdistelmissä tarviikiin olla jotain kameroita, mutta ei ainakaan missään alle 25metrisessä.)

T-Cat:

--- Lainaus käyttäjältä: Hesus - 21.04.2024     kello on 20:49 ---okei.
Outoa että me ammattilaiset ajellaan ilman kameroita mulla amatööreille ne on elämän tärkeitä.

(okei, tarpeeksi pitkissä yhdistelmissä tarviikiin olla jotain kameroita, mutta ei ainakaan missään alle 25metrisessä.)

--- Lainaus päättyy ---

Itse tykkään käyttää peruutuskameraa joskus ns. taustapeilinä. Näen tuleeko jonoa taakse ja sopivassa kohdassa päästän ohitse. Ihan amatöörinä teen näin.

Hesus:

--- Lainaus käyttäjältä: T-Cat - 21.04.2024     kello on 20:56 ---Itse tykkään käyttää peruutuskameraa joskus ns. taustapeilinä. Näen tuleeko jonoa taakse ja sopivassa kohdassa päästän ohitse. Ihan amatöörinä teen näin.

--- Lainaus päättyy ---

kyllä ne näkee peilistäkin.

volvo:

--- Lainaus käyttäjältä: Hesus - 21.04.2024     kello on 20:49 ---okei.

--- Lainaus päättyy ---
onhan se outoa kun henkilöautossa on se taustapeili mistä näkee suoraan taakse, sijaitsee tuulilasin keskellä yläreunassa. taitaa olla jossain määrin pakollinen monessa maassa.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Hesus - 21.04.2024     kello on 21:42 ---kyllä ne näkee peilistäkin.

--- Lainaus päättyy ---
Ammattilaiset näkee...

Itse en ole ollut ammattilainen enää pariin vuoteen, niin on mukava katsoa kamerastakin taustaa. Tosin useimmiten vain peruuttaessa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View