Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Peruutuskamera-asiaa

<< < (7/21) > >>

Hesus:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 12.04.2024     kello on 14:47 ---joo tietty jos on kalansilmäobjektiiv i kamerassa.
Mutta kuva on kivempi katsella jos on normi objektiivi....erity isesti jos auto liikkuu ja katselet peruutuskamera kuvana.

--- Lainaus päättyy ---

mulle on hieman mysteeri tämä että miksi eteenpäin ajon aikana tarttisi katsella taaksepäin?

Hälytysajoneuvot on ehkä ainoa asia, mutta ne on ammattilaisia, eivätkä jää taakse kuolleeseen kulmaan roikkumaan, näkyvät kyllä sivupeilistäkin.

hidas muttasilti edelläsi:

--- Lainaus käyttäjältä: Hesus - 21.04.2024     kello on 13:53 ---mulle on hieman mysteeri tämä että miksi eteenpäin ajon aikana tarttisi katsella taaksepäin?

Hälytysajoneuvot on ehkä ainoa asia, mutta ne on ammattilaisia, eivätkä jää taakse kuolleeseen kulmaan roikkumaan, näkyvät kyllä sivupeilistäkin.

--- Lainaus päättyy ---

En tietenkään muiden puolesta voi sanoa mutta kyllä itse haluan tietää mitä ympärillä tapahtuu ja takana on 1/4 siitä ympäristöstä. Vähän niinkuin kaisaniemenpuistoss a viikonloppu yönä :D

reissu:

--- Lainaus käyttäjältä: hidas muttasilti edelläsi - 21.04.2024     kello on 15:51 ---En tietenkään muiden puolesta voi sanoa mutta kyllä itse haluan tietää mitä ympärillä tapahtuu ja takana on 1/4 siitä ympäristöstä. Vähän niinkuin kaisaniemenpuistoss a viikonloppu yönä :D

--- Lainaus päättyy ---

Muinoin autokoulussa opetettiin seuraamaan peileistä takana tapahtuvaa liikennettä, nykyopetuksesta en tiedä.

Eräs työkaveri sanoi joskus, että ei hänellä isoa moottoria autossa ole, mutta se jaksaa hyvin vetää pitkää jonoa perässään.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 12.04.2024     kello on 14:47 ---joo tietty jos on kalansilmäobjektiiv i kamerassa.
Mutta kuva on kivempi katsella jos on normi objektiivi....erity isesti jos auto liikkuu ja katselet peruutuskamera kuvana.
Jos on 180 asteen linssi joka pääosin kohdistettu peruutukseen niin räystään korkeudella kuva ei ole varmaankaan kovin selkeä...

--- Lainaus päättyy ---

Ei se mikään kalansilmä ole....

--- Lainaus käyttäjältä: Hesus - 21.04.2024     kello on 13:53 ---mulle on hieman mysteeri tämä että miksi eteenpäin ajon aikana tarttisi katsella taaksepäin?

--- Lainaus päättyy ---

Kameralla näkee, miten kärry ja kuorma käyttäytyy.
Se auttaa myös takaa tulijoiden ja heidän aivoituksiensa seuraamisessa.
Kun tullaan väistämmisvelvollis uuden piiriin, tai taajamaan, käännän sivukameralle.

K.E.V:
Kyllä hyvät peilit on A ja O, mutta tuo kamera juttu menee ohi korkealta ja kovaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View