rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Ford Custom Nugget Plus AWD PHEV?!  (Luettu 615 kertaa)

*****
  • Matkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:17.04.2024 kello on 15:59
Ford Custom Nugget Plus AWD PHEV?!
« : 6.04.2024 kello on 12:15 »
Hei osaako kukaan täällä kertoa mikä on tilanne onko tälläinen tulossa markkinoille?

Eli tässä puhutaan 2024 Ford Custom Nugget AWD PHEV versiosta, mutta olisko siitä myös tulossa Nugget Plus?
https://www.youtube.com/watch?v=gecWApPqXAI&ab_channel=PlanetCarNews

Mä luulen että jos siitä tulee Nugget Plus versio niin myyn mun nykyisen retkeilyautoni (Weinsberg 540) ja mun sähköautoni ja siirryn yhden auton käyttöön koska tuon saa ajettua parkkitaloihin sisään kaupungissa ja sillä voi myös hyvin reissata 2 henkeä. Tuo veski on ehdoton must vaimolle ja Nugget Plus lienee pienin auto jossa veski mitä euroopan markkinoilla on.

Mites sitten autovero? Eikö niin että kun tuo on 5 hengen auto se käsitellään henkilöautona (kallis), mutta jos se on tuo plugin hybrid niin sehän alentaa tuota autoveroa rutkasti eikös niin? Oletan meinaan että tätä ei tule suomen markkinoille ja joudun hakemaan omani saksasta.

Toinen joka ei vielä käynyt ihan selväksi niin käsittääkseni tuossa tulee olemaan joku 13kwh akku. Lienee niin että se toimii myös ns. hupiakkuna? Jolloin se riittäis pitkäksi aikaa eikä tarvis jännittää puskaparkissa sähkön loppumista ellei sitten lämmitys myös toteuteta sähköllä, mites siinä kohtaa kai sillä vielä pari päivää pärjäis lataamatta?

Jos täältä löytyy tietoa, arvausta, arvostelua tai muita kommentteja niin innolla otetaan vastaan.