Näky olevan orgin DNS TTL 24h. Kannattaa pienentää minuuttien tasolle hyvissä ajoin ennen siirtoa, niin menee siirto käyttäjille asti jouhevasti.
Näky olevan orgin DNS TTL 24h. Kannattaa pienentää minuuttien tasolle hyvissä ajoin ennen siirtoa, niin menee siirto käyttäjille asti jouhevasti.
Foorumin siirto uudelle palvelimelle alkaa klo 17:00, jolloin foorumi sulkeutuu huoltotilaan. Foorumi kun on siiretty niin sen pitäisi toimia normaalisti, mikäli näin ei tapahdu niin tyhjennä selaimesta orgin keksit (cookies) ja välimuisti. Siirto (katkos) kestää noin 2-3 tuntia, riippuen nimipalvelimien päivittymisestä.
Näky olevan orgin DNS TTL 24h. Kannattaa pienentää minuuttien tasolle hyvissä ajoin ennen siirtoa, niin menee siirto käyttäjille asti jouhevasti. Hyvä huomio, aika lyhenetty 15 minuuttiin. Sivusto on nyt uudella palvelimella. Jos läytyy ongelmakohtia niin raportoikaa tähän alle
Hienosti toimii, joten lakki päästä ja kiitos!
Saamen raportoida muutakin kuin ongelmaa. Hyvin toimii edelleen pohja ja toiminnot eikä jututkaan ole hassuja.
Aika pienellä teholla käy nyt. Varaa olisi suuremmallekin porukalle.
Herjaa Tietokantavirheestä ..Viestin lähetys ei pelaa, esikatselu kyllä..
E: tänne onnistui, mutta ei tuonne E2: Omituista, vastaaminen tähän ketjuun onnistui https://karavaanari.org/index.php/topic,29245.msg583251.html#msg583251 Mutta, jos käyn muokkaamassa testi-viestiä>Talleta.. antaa saman tietokantavirheen. Tässä koodissa on jotain joka vie mettään Koodia: [Valitse] Kuulemma siellä on joku mäki vastassa. :D E3: ongelma oli täälläkin - lainatussa tekstissä nuoli oikealle eli tilalle -> , niin toimii kaikkialla..Täälläkin toimii kuin rasvattu salama, joka lienee noppea vaikken ole kohdannut
Käyttääkö joku muu Tapatalkia? Tapatalkilla ei toimi, ainakaan mulla.
Käyttääkö joku muu Tapatalkia? Tapatalkilla ei toimi, ainakaan mulla.Äsken yritin kuvia lähettää tapatalkilla, olen kyllä espanjassa. Ei suostunut lähettämään, käytän nyt winkkarilla, kokeilen siirtää kuvat tällä jossain vaiheessa. Lukea kyllä voi. Ei käsitystä liittyykö toisiinsa, ei tule virhekoodeja. |