Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Aamun ensimmäinen.

<< < (26/281) > >>

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 24.11.2011     kello on 17:08 ---Voi kai sitä joku haalaripukuinenkin olla herra, muttä en minä. 8)

--- Lainaus päättyy ---

No täällä paperikonelaaksojen maakunnassa on paljon haalaripukuisia herroja.

Joskaan en määrittäisi herrakäsitettä joidenkin savolaisten galluppien perusteella.  ;D

Pitäisi kai sitä olla jotenkin johtavassa asemassa ollakseen herra? Minä siis en ole.  8)

vesako:
Minä olen prenikkani ansainnut
työtä tekemällä ja jatkuvasti
itseäni kouluttamalla.

Ei istu kravatti minun kaulassa
jollei ihan pakko ole. ;)

Niin, jotta aiheessa pysyn, niin
aamuisin herään siinä viiden
aikoihin. :D Jos en väärin muista
niin on mulla joskus ollut herätyskellokin,
en vaan tiedä missä on viimeiset
parikymmentä vuotta ollut.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 24.11.2011     kello on 19:01 ---Minä olen prenikkani ansainnut
työtä tekemällä ja jatkuvasti
itseäni kouluttamalla.

Ei istu kravatti minun kaulassa
jollei ihan pakko ole. ;)

Niin, jotta aiheessa pysyn, niin
aamuisin herään siinä viiden
aikoihin. :D Jos en väärin muista
niin on mulla joskus ollut herätyskellokin,
en vaan tiedä missä on viimeiset
parikymmentä vuotta ollut.

--- Lainaus päättyy ---

Minäpä veikkaan, että sinulla on kutsumusammatti, vähän samoin kun minulla aikoinaan. ;)

hartsakoski:
Minä se oon herra...oman itseni herra ;D.Ainaki sillon ku vaimo on vähän kauempana :P

Kare:
Terve!

Tässä muutamiin kysymyksiin yleisesti vastauksia; 68 vuotiaaksihan sitä olis saanut lain mukaan jatkaa. Tietyin edellytyksin on kuitenkin meillä mahdollisuus jäädä 60v. eläkkeelle (pavelusvuodet ja vuorotyö) . Suuren energiayhtiön valvomossa istuminen ei varsinaisesti ole fyysisesti raskasta työtä sanan varsinaisessa mielessä, raskasta kuitenkin. Ja ei, pakko ei ole jäädä eläkkeelle ( sitä en tiedä josko kuitenkin toivottavaa  ;) ;D). Nykyisestä toimintamallista johtuen jään kuitenkin mielelläni pois, niin kauan kuin saan ja voin yksinäänkin käydä joskus kylillä, mutta eipä siitä täällä sen enempää. Vuorotyöstä johtuen tulojen puolesta häälyy siinä "haalariherruuden" rajamailla ;) ::) ::) ::).

Missään tapauksessa tolla "aamukampa" kuittailulla ei ole ollut tarkoitus pahoittaa kenenkään mieltä eikä aiheuttaa eripuraa ;) ;D ;D ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View