Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Aamun ensimmäinen.
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 24.11.2011 kello on 16:13 ---Herrat jatkavat, haalariväki ei, lienee viisaampaa lopettaa tämä puolestani ennenkuin hermostutaan. ;)
--- Lainaus päättyy ---
;D ;D ;D
Eiköhän tuo ole kovasti yksilöllistä... herroista en varmaa tiedä, minä kun tuon käsitteen otan kovasti eri tavalla kuin sinä. Sulle herroja on kaikki joilla ei ole haalarit töissä päällä. Olen vaan olettanut, että oikeat herrat jää viisvitosena eläkkeelle muhkean "pakettinsa" turvin.
Senkun Karea vähän härnäsin, pikkuisen kateellisena.
Itte en usko alta 65 eläkkeelle pääseväni, tai olevan mahdollisuutta jäädä, jotta jonkinmoisen eläkkeen saisi. Tahtoo nuo kaikki ylimääräiset mennä harrastuksiin ja reissaamiseen, ei eläkevakuutuksiin tai muihin vanhuudenturviin. Varmaan monella meistäkin olisi matkailuvälineeseen ja sen käyttöön käytettyjen rahojen sijasta ollut mahdollisuus tai olisi tulevaisuudessa mahdollisuus ostaa vaikka sijoitusasunto. Harvalla mahtaa olla suunnitelmissa...
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Kare - 24.11.2011 kello on 15:30 ---Terve!
Kyllähän se taitaa kaikissa isommissa firmoissa olla käytäntö, että työ suhteen päättyessä päättyy myös työmaalla kulkeminen. ;) Ja meillä ainakin työsuhde päättyy eläkkeelle siiryttäessä ;) .Ei omastakaan mielestä millään työpaikalla ole asiallista että siellä vapaasti liikkuu ulkopuolisia. Sehän on jo turvaisuus kysymyskin.
Ei sen puoleen, ei mulla sinne taida mitään jäädäkään ;)
--- Lainaus päättyy ---
Minä kylläkin olen käynyt työmaalla, kahvilla. Yleensä viikon parin välein. Niin ja vessaa tietenkin hyödynnän myös. :D ;D :D
"Masi":
No nyt se selvis mullekin että työ outta se työ :)
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 24.11.2011 kello on 16:26 --- ;D ;D ;D
Sulle herroja on kaikki joilla ei ole haalarit töissä päällä.
--- Lainaus päättyy ---
Eikös se herran titteli tule kun bruttotulot nousevat 50000 euron paremmalle puolelle ilman ylityölisää, ainakin Iisalmen Sanomien gallupin mukaan, tuollaisella vuositulolla täällä savossa pääsee herraksi. ;D
Voi kai sitä joku haalaripukuinenkin olla herra, muttä en minä. 8)
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 24.11.2011 kello on 16:13 ---Jos se työ Karella on fyysistä niin harvapa sitä jaksaa työntekoa jatkaa vaikka siihen olisi mahdollisuudet ja nykyään toivottavaa, mutta onhan se monella helppoa jatkaa työvuosia...
Herrat jatkavat, haalariväki ei, lienee viisaampaa lopettaa tämä puolestani ennenkuin hermostutaan. ;)
--- Lainaus päättyy ---
En ole enää herra,nykyään korvat luimussa nautin eläkettä,liekkö ansaittu ?? ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta