Tekniikkakeskustelut > Primus

Sähköpatruunan energia säästöö

<< < (5/14) > >>

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 -  1.11.2011     kello on 04:39 ---Jos kerran ne rasittaa niin rutkasti pumppua , miksi alden systeemissä on vakiona vastaava venttiili?

--- Lainaus päättyy ---

Toi oli hyvä kysymys ja minulla ei ole siihen vastausta. Muistan jonkun maininneen, että Alden 12 voltin pumppuja joutuu vaihtamaan aika usein, tiiviissä käytössä.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 31.10.2011     kello on 11:50 ---Onkos kukaan ohittanut riimuksen pannuu sähkökäytöss automaattisesti?
noi taka iskuventtiilit toimii tosi herkästi eli ilmaus tilantees nesteen oma paino oaukasee ne ja pumput saa tuorett nestet.

--- Lainaus päättyy ---

Piirtäisitkö kuvaan vielä virtaussuunnat, kun minulle ei kuva aukea. :-[

Turhan Höpöttäjä:
Eikös nuo nesteen värit kerro kiertosuunnat ja takaiskujen toiminnat näkyy nuolista. Ylemmän takaiskun vasemmalla puolen on X-haaroitus. Muistelin että paisuntasäiliöön tuli ennen pieni liruputki kiertoa varten, niin kuin kuvassa. Minulla sitä ei ole, enkä tunne sen tarkoitusta.  ;)

mjo33400:
Tota takaiskuventtiileid en jujua en ymmärrä, jos tarkoitus on kierrättää nestettä vain patruunan kautta kun pannu ei ole käytössä.

Turhan Höpöttäjä:
Jos pannu ja sen pumppu on käytössä, neste ei kierrä patruunassa. Jos patruuna ja sen pumppu on käytössä, neste ei kierrä pannussa.  ;)
Mutta vieläkö se liru putki on vaunuissa käytössä, kuumentamassa pakkasessa olevaa paisuntasäiliön nestettä. Ei kai. ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View