Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi

Kannettava pikkusähkölämmitin

<< < (3/6) > >>

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti -  7.02.2024     kello on 12:54 ---Mökille yksinlämmitykseen ilman valvontaa on varmaan paras olla ilman puhallinta. Turvallisempi niin.

--- Lainaus päättyy ---
Tuossa mun linkkaamassa pitäisi saada puhallin myös pois päältä. Tosin ostaissa kannattaa varmistaa että puhaltimen saa pois päältä. Meillä mökillä juuri sellaiset, puhaltimen kans saa nopeammin ilman laajemmalta lämpimäksi sitten voi puhaltimen voi sammuttaa vaikka yöksi jos hurina häiritsee.

megaman:
Minä ostin linkin lämmittimen (valkoisena) vaunulle, kun trumaticin puhaltimen hiilet antautui. Siinä on puhaltimelle oma ohjaus napista tai kaukosäätimestä.
Ihan hyvin pelasi, mutta kun löytyi Trumaticiin uusi moottori halvalla torista, linkin lämmitin on ollut varavehkeenä.

https://fi.trotec.com/shop/design-konvektori-tch-2311-e.html?gad_source=1&gclid=CjwKCAiAlJKuBhAdEiwAnZb7lc0cAU2LlBTQwOOCp5j9AWZlXuSwMS3u3ul6N4yx5JOh7olXI4FSuBoCOCIQAvD_BwE

palokurki:
Tavallinen rakennuslämmitin on sisätiloihin hyvä sillä se on isokokoinen ja ilma liikkuu hiljaisesti isolla ropellilla. Tämän lisäksi ne ovat halpoja ja varmatoimisia.
Ecomat on autoon tai vaunuun, jossa iso on tiellä. Ecomatin 450W ja 750W tehot ovat hiljaisia, se 1500W huutaa niin, ettei sitä jaksa kukaan kuunnella. Tämän vuoksi minulla on autossa kaksi.

Yrjö:

--- Off-Topic: --- Niin asiahan ei minulle varsinaisesti kuulu--mutta-- Jotenkin näin Pätkä sanoi elokuvassa.
  Vois kysyjä useamminkin katsoa meidän tyhmiä/vähemmän tyhmiä ehdotuksia?

miksu88:
Kiitos monista vinkeistä! Tuo Ivalo vaikuttaa hyvältä ja sopivat tehotkin. Vähän epämääräisesti määrittelin, eli pieni jonka saa kaappiin kesäksi ja sen verran vähän tehoa että voi käyttää invertterinkin kanssa. Lähinnä kovimmille pakkasille täydentämään kun kiinteä lämmitys ei riitä. Itse olen kuitenkin silloin aina paikalla.

Pitää nyt vielä varmistella äänentaso, eli hiljainen mukava puhina saisi olla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View