Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Matkavakuutuksen tarpeellisuus?
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: jamppa508 - 19.01.2024 kello on 18:15 ---Oma kokemus matkavakuutuksesta on viiden vuoden takaa kun olin yksin Espanjassa ja viimeisenä päivänä iski raju vatsatauti jolloin jouduin paikalliseen sairaalaan, mistään ei tarvinnu itse huolehtia vaan päästyäni sairaalasta vakuutusyhtiö hommas uudet lentoliput ja lähtöpäivään asti hotellin sekä taksikyydin lentokentälle, kolmen päivän sairaalakulut oli ollu lähes 3000€ ja vakuutus on vuodessa 42.80€ joten taidan jatkossakin säästää jossain muussa kun matkavakuutuksessa ;)
--- Lainaus päättyy ---
Tästä tulikin mieleen tuo hinta...
Turvasta katsoin, niin oli yli 80 € vuodessa. En oikein tiedä, mitä lie sisältänyt. Turvassa mulla on tapaturmavakuutus, joka ainakin kerran on toiminut.
jamppa508:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 19.01.2024 kello on 18:58 ---Tästä tulikin mieleen tuo hinta...
Turvasta katsoin, niin oli yli 80 € vuodessa. En oikein tiedä, mitä lie sisältänyt. Turvassa mulla on tapaturmavakuutus, joka ainakin kerran on toiminut.
--- Lainaus päättyy ---
Se juttu mikä näissä matkavakuutuksissa oli aikanaan kun niitä kilpailutin, "voimassa suomen rajojen ulkopuolella" niin jo hinnat tippui aina huomattavasti ;)
reissu:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 19.01.2024 kello on 17:40 ---Kun nyt päätin matkavakuutuksen ottaa tapaturmavakuutukse n lisäksi...
Niin, mistä yhtiöstä kannattaisi kysellä, vai onko väliä? Meneekö tapaturmavakuutus jollain tavalla päällekkäin, vai miten ne tulkitaan erikseen?
--- Lainaus päättyy ---
Käytännössä joudut kaikilta varteenotettavilta vakuuttajilta kysymään ja jokaiseen joutuu tekemään "sukuselvityksen" ennen vastauksen saamista. Suoraa hinnastoa ei ole kellään.
Puolison kanssa ammattiliiton kautta Turvan matkavakuutus 94€/oletettu/vuosi, kai melko keskihintainen. Kohtuullisilla ehdoilla ja tarvittukin ulkomailla ja kotimaassa, pelkkää jäsenkorttia näyttämällä toiminut. Halpaa verrattuna harrastuksen muihin vuosikustannuksiin.
K.E.V:
Mulla on if voimassa koko aika.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 19.01.2024 kello on 20:44 ---Mulla on if voimassa koko aika.
--- Lainaus päättyy ---
Minulla aina kun liikun ulkomailla.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta