Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Vakuutusyhtiöitä
hartsakoski:
Aihetta sivuten,olen seurannut tyttären perheen taistelua,ja parin muun yksinhuoltajaäidin, heillä meni kaikki taannoisessa tuhopoltossa mikä täällä oli.Kaikilla eri vak.yhtiö, mutta samanlainen tappelu korvauksista.En olis uskonut miten vaikeaa voi olla.Niin kauan menee hyvin kun maksat vakuutusmaksut ja mitään ei satu >:(
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 14.06.2025 kello on 16:26 ---Valitkaa ajatuksella vakuutusyhtiö. Kopparössä kävi hassusti pariskunnalle joilla kasko Lähi Tapiolasta. Puusta tippui oksa tehden vaunun kattoon reän, vedet sisälle ja koppi hylkyyn. Vakuutusyhtiö pesi kätensä, olisi pitänyt olla erillinen luonnonvara vakuutus jotta saisi korvauksen. IF:llä ainakin kuuluu kaskoon. Hei hei yli 10.000€ sanoivat.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Taitaa olla vakuutusta ottaessa sniiduiltu. Ainakin jos netistä ostaa, niin ihan suppeassa kaskossakin on (olkoo nyt mainos Lähitapiolalle)
K.E.V:
Mutta onko luonnonvara voimassa jos on seisonnassa. Ifillä on.
88k5:
On ainakin minulla autoissa. Vain kolarointi- ja eläinturva karsiutuu (ja jos autopalvelua pitää, minä en kun on AL-plus)
Kannattako vaunua edes ottaa pois liikennekäytöstä parinkympin takia, eikös monet sfc-paikat/leirintäalueet vaadi että ovat liikennekäytössä ja katsastettu?
Sangiebriha:
Mulla oli kaikki Ifissä, mitään ei sattunut kymmeniin vuosiin. Isä vainaa varoitti ettet Ifistä mitään saa jos jotain sattuu ja oli tässäkin ukko oikeassa.
Emännälle tuli allerginen ihottuma 20 vuoden leipomotyöstä, firman vakuutukset Ifissä. Käsistä lausunnon antoi ihotautien erikoislääkäri ja työterveyslääkäri. Ifin lääkäri antoi näkemättä lausunnon kumoten toisten lääkärien lausumat.
Kuitenkin käskivät ihotesteihin keskussairaalaan, ei saanut itse ajaa eikä mennä julkisella ettei testialueet selässä kärsisi. Käskivät liikkua mahdollisimman vähän ja mennä taksilla, sanoivat maksavansa taksimatkat. Kun matkat oli suoritettu (joita oli monena päivänä, kustannus reilu 100E päivä). Laitoin näistä Ifiin laskun. Eivät maksaneet yhtään matkaa!! Minä vittuunnuin ja sanoin kaikki vakuutukset Ifistä irti. Soitin Ifiin ja sanoin että älkää enää tarjotko minulle ikinä mitään. Vielä vuoden päästä soittivat ja tarjosivat vakuutuksia, annoin "lähestymiskiellon". Sanoin että yksi tämän elämän tärkeimpiä tehtäviä on varoittaa ihmisiä Ifistä. Siitä lähtien ollut hiljaista.
Nykyisin Lähi-Tapiolan kanssa toiminut ainakin vielä hommat hyvin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta