Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Naisnäkökulma ?
"Masi":
Samoin. Minäkin olen ollut jo noin 10 vuotta "akkoin hommissa" eli virkanimikkeeltäni olen HH (Huis husman) ja parempaa hommaa ei olekkaan. Entisessä elämässä tuli juostua kovaa, mutta ei siitä loppuin lopuksi saanut puoliakaan verrattuna tähän nykyiseen hommaa.
Joten tiskit , luutut ja pyykipesut on tullut tutuksi :)
vippe:
Arvon herrat..huomatkaa sana "voip olla"
Jatkan..voip myös olla, että naisia ei vain yksinkertaisesti kiinnosta nämä saitit ::)
teebasso:
Voip olla hyvinnii ettei kiinnosta. Vaikka tuolla alueilla on karavaanari naisia jotka kovasti osallistuu keskusteluihin ja muuhun touhuamiseen yhteisössä.
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: teebasso - 28.10.2011 kello on 15:26 ---Voip olla hyvinnii ettei kiinnosta. Vaikka tuolla alueilla on karavaanari naisia jotka kovasti osallistuu keskusteluihin ja muuhun touhuamiseen yhteisössä.
--- Lainaus päättyy ---
Jospa se sitten heille riittää ::)
Itte taasen tee muutaku hengaan täällä ja alueilla olen vieraana, laiskottelen ja ihailen ihmiste jaksamista :)
teebasso:
Voi ei ! Aloitus feminiien osallistumisesta näihin juttuihin jäi kovin ohueksi ! Ilmeisesti ei kiinnosta nää jätkien jutut..no ei nin ei. Tapasin muinoin( pari,kymmen vuotta sitten) terhakkaita osallistujia matkailuelämään.mis säs ne friidut nyt on? Menikö ohi niinkuin etuajassa tullut juna? Sääli !
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta