Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Naisnäkökulma ?
teebasso:
Viisastelijaukot täällä vain hehkuttaa. Missäs luuraa kaikki naiskaravaanarit ? Onkos heitä ollenkaan.Tietty että Sipu; Vippe ja muutama muu juttua paukuttaa,mutta onkos tää kuitenkin niin miesvaltainen laji/harrastus ettei ladyt juttuun lähde ?
Tytöt/donnat: Teitä kaipaa ainakin tämä metsäläinen ! Kirjoitelkaa näkemyksistänne !
Terv.nim.Teitä kaivataan ;D
sipu:
jos mä taas olen äänessä ja vastaan
et saattaa olla niinkin hyvin paljon .. jotta naisia on kuiteskin niin paljon vähemmän näis tekniikka ym jutuissa joita miehet taas hoitelee ja hallitsee..
siksi olenkin yrittänyt jotain pientä aloitusta saada aikasiksi
kuten puutarha ja ruoka juttua sillä vain jospa saatais naisiakin mukaan
mut .... huonolla menestyyksellä kylläkin ..
taitaa ne naiset pälyillä sieltä miestensä selän takaa vain.. ;) :D
nyt tänne vain naiset rohkeesti höpisemään ... ja painavaa sanaa sanomaan...
niin no voihan se sanoma olla kevyttäkin ;)
vippe:
Voip ol ettei naiset jaksa kirjotella keittomahdollisuuks ien hyvyyksist tai huonouksist..tai tiskipaikkojen toimivuuksist jne niin aktiivisesti, ne hommat kun eivä ole niitä innostavimpii ::)
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: vippe - 28.10.2011 kello on 10:00 ---Voip ol ettei naiset jaksa kirjotella keittomahdollisuuks ien hyvyyksist tai huonouksist..tai tiskipaikkojen toimivuuksist jne niin aktiivisesti, ne hommat kun eivä ole niitä innostavimpii ::)
--- Lainaus päättyy ---
mut voipihan sitä puhua muutakin .. kuin tiskist tai siivouksest... vaikka ei huonoja nekään , jos sais niihinkin hyvii niksei ja näkemyksii :)
iso-juuso:
--- Lainaus käyttäjältä: vippe - 28.10.2011 kello on 10:00 ---Voip ol ettei naiset jaksa kirjotella keittomahdollisuuks ien hyvyyksist tai huonouksist..tai tiskipaikkojen toimivuuksist jne niin aktiivisesti, ne hommat kun eivä ole niitä innostavimpii ::)
--- Lainaus päättyy ---
Tämäpä mielenkiintoinen näkökulma. Yleinen havaintoni on, että karavaanaripaikoiss a yleensä se on se nainen, joka sen tiskikorin kanssa raahautuu tiskipaikalle. Olen olettanut sen johtuvan ikäjakaumasta.
Meillä kuitenkin se mies (minä) tiskaa yhtä usein tai useammin (ja tekee ruokaa) kuin se nainen.
Edelläkirjoitetusta päätellen minun pitäisi siis kirjoitella tiskipaikkojen toimivuuksista yms (vaikka me kyllä aina tiskataan vaunussa), mutta empähän kirjoittele! Samalla perusteella näen, ettei naisten tarvitse olla sidottuja noihin aiheisiin. Aiheita riittää. Jos ei halua tekniseen puoleen osallistua, niin matkakertomuksissa ja elämyksissä riittää varmasti kirjoitettavaa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta