Tekniikkakeskustelut > Kylpyhuone ja WC

Virtsaa lattialla

<< < (12/13) > >>

Alan:
Tarkkaan on koira tähdännyt, jos on osunut. Ja kunnon lastin vielä.

Luulisin, että kysyjä on aika hyvin jo itse perillä siitä, miten kusi on kohteeseen päätynyt. Hyvästä selostuksesta huolimatta on vaikeaa vain sen perusteella hahmottaa kusen reittiä.

Voimia siivoukseen ja jälkiselvittelyyn.

Ossi66:
Jos se "malja" on ollut täynnä kusta ja kasetti vetästy ulos. Ja sitten päässyt putkeen aloittajan kuvaamalla tavalla.
Ehkä kasetti ei siis ole ollut täysi vaan muuten töpeksitty.

putkimies:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 25.08.2023     kello on 17:43 ---Jos se "malja" on ollut täynnä kusta ja kasetti vetästy ulos. Ja sitten päässyt putkeen aloittajan kuvaamalla tavalla.
Ehkä kasetti ei siis ole ollut täysi vaan muuten töpeksitty.

--- Lainaus päättyy ---

 Niin, tyhjenee se malja kusesta tuollakin keinolla.
 Ehkä se malja on tyhjennetty kusesta tuolla tekniikalla useaan kertaan...

0yxxy0:
En tiedä onko vaihtoehtoa täällä tullut mutta itselläni tuossa omassa mahdollista että joku (siis minä) tyhjentämässä säiliötä ja joku muu (aika yleinen henkilö) tyhjentää rakon suppiloon joka menee suoraan alatilaan. Itse sanon aina että nyt ei saa käyttää vessaa kun käyn tyhjentämässä säiliön, ettei edellä kuvattua pääse tapahtumaan.

131rally:
Kusi oli kasetin puoleisessa päässä putkea ja toinen eli venttiilinpuoleinen pää oli puhdas. Eli koira tuskin on syyllinen. Kusi oli keltaista, eli on tullut ohi kasetin. Näillä faktoilla lähtisin miettimään mistä se tuli. En oikein ymmärrä miten se on tapahtunut. Jos huohotin olisi jumissa, olisi vuoti silti sinistä. Pitäisi olla joko kustu kaikki luukun päälle ja annettu valua tiivisteen välistä kaikki ohi kasetin. Tai kustu ilman kasettia. Outoa on joka tapauksessa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View