Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Turvatyynyn merkkivalo palaa

<< < (2/6) > >>

0yxxy0:
Mulla aikoinaan volvossa laturin ongelma (hiilet loppu) alkoi oireilla että turvatyyny merkkivalo vain vilahti. Huomion herätti vasta pimeä kun omat valot ei heijastanut liikennemerkeissä kuten edellä ajavan auton. Kunnes illalla sitten jäätiin tienposkeen kun akku loppu.

Ducaatti:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska -  6.08.2023     kello on 21:16 ---Niin tää on vm. 05 244 ducato. Ihmettelen vaan miksi tuo turvatyyny valo on tässä autossa vaikkei noita turvatyynyjä  ole. Aikansa tänään paloi kun ajeltiin laamasaaren.

--- Lainaus päättyy ---
Eikö tuon ikäisessä autossa pitäisi ainakin ratissa olla airbag? :o

mjh48:

--- Lainaus käyttäjältä: Ducaatti -  6.08.2023     kello on 21:49 ---Eikö tuon ikäisessä autossa pitäisi ainakin ratissa olla airbag? :o

--- Lainaus päättyy ---

Ei ole ratissa airbagia ainakaan minulla.
Luulen sen olevan harvinainen tuon ikäisessä Ducatossa.

Tutkin huomenna kytkentöjä en viitsi enää näin illalla.

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: mjh48 -  6.08.2023     kello on 21:58 ---Ei ole ratissa airbagia ainakaan minulla.
Luulen sen olevan harvinainen tuon ikäisessä Ducatossa.

Tutkin huomenna kytkentöjä en viitsi enää näin illalla.

--- Lainaus päättyy ---
Joo ei oo yhtäkään turvatyynyä, oon tässä vuosien saatossa purkanut ratin sekä hanskalokeropuolen, ei sieltä mitään oo löytynyt. Jos niistä kaavioista löytyisi syy miksi tuo valo on kytketty päälle vaikkei turvatyynyjä ole.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska -  6.08.2023     kello on 22:40 ---Jos niistä kaavioista löytyisi syy miksi tuo valo on kytketty päälle vaikkei turvatyynyjä ole.

--- Lainaus päättyy ---

Jospa se varoittaa jostain muustakin?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View