Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Turvatyynyn merkkivalo palaa
Karabiilisti:
Siinä katsastusmiehen ilme kirkastuu kun tyynyn valo palaa....luulee saavansa uusinta rahat
Ossi66:
Jos tuota Ducaton airbag merkkivaloa googlaa lontoon murteella, näyttäs olevan airbag ECU vikoja... Uusi toistatonnia...
Kun tässä ei ole koko bagiä, olisko helpoin vaan irrottaa poltin?
Ducaatti:
--- Lainaus käyttäjältä: mjh48 - 6.08.2023 kello on 21:58 ---Ei ole ratissa airbagia ainakaan minulla.
Luulen sen olevan harvinainen tuon ikäisessä Ducatossa.
--- Lainaus päättyy ---
No onpa sitten itsellä osunut arpaonni kohdalleen kun 3kpl vm. 02-06 Ducatoja ollut käytössä ja kaikissa niissä on ollut airbag ratissa.
--- Off-Topic: ---Yhteen joutui vaihtamaan mittariston ja bägillisen ratin purkuautosta.
(turvatyynyllisen)ratin irroitukseen tuli vinkki että akunkenkä irti edellisenä iltana eikä virtoja päälle sinä aikana kun ratti irti niin ei tarvitse koodailla vikavaloa. Eipä ainakaan valo syttynyt kun näin toimi.
mjh48:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 7.08.2023 kello on 10:24 ---Jos tuota Ducaton airbag merkkivaloa googlaa lontoon murteella, näyttäs olevan airbag ECU vikoja... Uusi toistatonnia...
Kun tässä ei ole koko bagiä, olisko helpoin vaan irrottaa poltin?
--- Lainaus päättyy ---
Jos kyseessä on ECU ongelma kannattaa bootata se irrottamalla akusta miinujohto hetkeksi.
Tutkin vielä kytkentöjä
volvo:
itse asiassa miinus johto pitää liittää vaikka stratti kaapelilla plus johtoon. kuulostaa hullulta mutta silloin vasta tyhjenee ecun muisti
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta