Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Pohjoisemman Norja lautat ja lippujen osto
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 19.07.2023 kello on 18:05 ---Kävitkö Eckerön omilla sivuilla...?
Jostain syystä Eckerön Ruotsin sivuilta löytyi mulle laivapaikka, mutta ei sillä kertaa muilta sivuilta.
https://www.eckerolinjen.se/
--- Lainaus päättyy ---
Juu, eikait Suomi. sivuilla tunneta koko väliä..
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 19.07.2023 kello on 18:23 ---Juu, eikait Suomi. sivuilla tunneta koko väliä..
--- Lainaus päättyy ---
Vertasin sitä vain suomenkieliseen "Direct Ferries" sivustoon...
Se myi mulle "ei oota"
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 19.07.2023 kello on 18:31 ---Vertasin sitä vain suomenkieliseen "Direct Ferries" sivustoon...
Se myi mulle "ei oota"
--- Lainaus päättyy ---
jaa
Aakku:
^
Niin, minä kerroin silloisesta hausta, kun olin matkalla...
Elikä kesäkuun alkupuolella tapahtuneesta laivamatkan varauksesta. Silloin oli niin ja nyt on nyt.
vaanari61:
Norjassa reissatessani en ole lautta eikä tiemaksuja etukäteen maksanut kun 3500kg ja keveämmiltä ei vaadita ennakkokirjausta.
Lautat ennenmuinoin käteisellä tai nykyään kortilla, tiemaksut tulee jälkikäteen.
Ei kannata turhia murehtia noita maksuja etukäteen, ei aina mene niin että ehtii varaamalle lautalle tai jostain syystä varattu lautta ei pystykkään kulkemaan aikataulunmukaisest i niin helpompaa mennä kuten reissu sattuu menemään. Ja muutoinki näkee paljon enempi kun ajelee ja kiirehtii hitaasti. Vaikka saman tien edestakas. Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta