Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Moikataan kun tavataan tien päällä ?
Aakku:
Mää oon vähän hidas...
Joskus, kun vähän oudompi morjestaa, niin ehdin morjestaa takaisin vasta kun on kohtaaminen jo tapahtunut.
megaman:
Eikös se tarkoita, että mulla on kaikki okei ja kaikki kunnossa, onko sulla? Käsi heilahtaa merkiksi.
👋😎👍
reissu:
Aika usein tuulilasi peilaa päivänsädettä siihen malliin, ettei edes kuljettajaa näe, varsinkin henkilöautoissa. Aika hyvin vilkuttelu näkyy, jos nostaa käden sivuikkunaa vasten.
Tuossa ylempänä on maininta motoristien morjestelusta. Olen enimmäkseen ollut havaitsevinani, ettei se ole enää kovin tavanomaista. Ehkä olen väärässä. Takavuosina tervehtiminen oli ennemmin sääntö kuin poikkeus. Sitten tuli moottoripyöriin buumi, kun keski-iän ylittäneet vaihtoivat avioelämän ajokkiin. Ja heti sitten tonniseen, kun kerran mopolla silloin nuorena tuli jo opittua sekin homma. Silloin loppui tervehtiminen.
hartsakoski:
--- Lainaus käyttäjältä: reissu - 13.07.2023 kello on 09:11 ---Aika usein tuulilasi peilaa päivänsädettä siihen malliin, ettei edes kuljettajaa näe, varsinkin henkilöautoissa. Aika hyvin vilkuttelu näkyy, jos nostaa käden sivuikkunaa vasten.
Tuossa ylempänä on maininta motoristien morjestelusta. Olen enimmäkseen ollut havaitsevinani, ettei se ole enää kovin tavanomaista. Ehkä olen väärässä. Takavuosina tervehtiminen oli ennemmin sääntö kuin poikkeus. Sitten tuli moottoripyöriin buumi, kun keski-iän ylittäneet vaihtoivat avioelämän ajokkiin. Ja heti sitten tonniseen, kun kerran mopolla silloin nuorena tuli jo opittua sekin homma. Silloin loppui tervehtiminen.
--- Lainaus päättyy ---
Tuo lasien peilaaminen on yleistä,ja häiritsee iomaa tervehtimistäni.Mon esti jää moikkaamatta....Iha n kiva tapa, mutta en ole tehnyt siitä elämää suurempaa asiaa.
ktako:
Se on vähän kuin autoa tervehtisi, kun ei sisällä istujia tunne. Jotenkin joutavaa hommaa, mutta eihän tuosta haittaakaan ole. Saapa käsi liikuntaa ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta