Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Moikataan kun tavataan tien päällä ?

<< < (3/6) > >>

Yrjö:

--- Off-Topic: ---
--- Lainaus käyttäjältä: vaanari61 - 12.07.2023     kello on 22:27 ---Raskasta ajaessani toisiamme tervehimme. Kohteliaisuus kuuluu liikenteeseen ja sitä en unohda mutta joutavanpäivänen caravaareiden tervehtiminen on perssiist.

--- Lainaus päättyy ---
  Tervehtiikö raskaan kuskit nykyään? Viime vuosituhannella pimeässä vilkautettiin tien puoleisella vilkulla pimeällä kohdatessa, jotta myös todettiin, oliko kaveri hereillä.
  Joskus -80 alussa ajelin 2-akselisella vanhalla Volvolla satunnaisesti, ei rekkakuskit tervehtineet, paitsi oman kylän kuskit. 

Aakku:
Aika vähän rahtarit enää tervehtii...

Viime vuosituhannella se oli yleistä ja pimeässä tervehdittiin vilkulla kohtaamisen jälkeen, jos oli vähänkin tuttu.
Tänään olin prätkällä ajelemassa mutkateitä ja moikkaamisprosentti oli tasan100.

vaanari61:

--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 12.07.2023     kello on 22:46 ---
--- Off-Topic: ---  Tervehtiikö raskaan kuskit nykyään? Viime vuosituhannella pimeässä vilkautettiin tien puoleisella vilkulla pimeällä kohdatessa, jotta myös todettiin, oliko kaveri hereillä.
  Joskus -80 alussa ajelin 2-akselisella vanhalla Volvolla satunnaisesti, ei rekkakuskit tervehtineet, paitsi oman kylän kuskit.

--- Lainaus päättyy ---

Jaa, näyttävätpä tervehtivän sen mitä oon seurannut. Viimeisestä raskaan ajamisesta alkaa oleen 30 vuotta mutta nykyistä/ samaa-ammattia  tekeviä tervehdin.

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: vaanari61 - 12.07.2023     kello on 22:27 ---Raskasta ajaessani toisiamme tervehimme. Kohteliaisuus kuuluu liikenteeseen ja sitä en unohda mutta joutavanpäivänen caravaareiden tervehtiminen on perssiist . . .

--- Lainaus päättyy ---
Jotenkin tuo logiikka horjuu tuossa tervehtimisessä ;) kohtelias liikenteessä, mutta vain...
Minä joskus korpitaipaleilla tervehdin kaikki vanhukset. Se on kansanterveystyötä kun mummot ja papat räknää mielessään kukahan tuttu tuo oli. Ei tule dementtia niin herkästi.

Hesus:
minä kuljen vähän Seppo Rädyn asenteella, eli "vttuillakseni heiluttelen" ^-^ Niin harrasteautolla, raskaalla, asuntoautolla... kohteet vaan vaihtuu.

ei haittaa vaikka ei takaisin käsi nousekaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View