rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Kompressori kylmälaukku/matkajääkaappi  (Luettu 7871 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:26.04.2024 kello on 09:11
Kompressori kylmälaukku/matkajääkaappi
« : 18.06.2023 kello on 20:57 »
Oisko kokemuksia hyvästä matkajääkaapista ( kompressori )
Tulisi käyttöön asuntoauton takatalliin.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:02
  • Eipä turhia höttyillä :)
Vs: Kompressori kylmälaukku/matkajääkaappi
« Vastaus #1 : 18.06.2023 kello on 21:17 »
Itsellä on ollut tuo Frezzer Pro 52 nyt muutaman vuoden ja todella tyytyväinen olen ollut, erittäin virtapihi, mutta pitää asetetun sisälämpötilansa -20 ... +20 asteen väliltä, ulkolämpötilasta viis. Kompura kaapin yläosassa, niin ei ilmanvaihtokaan vaarannu kun yleensä peräkontissakin tuo ympäröidään erinäisellä tavaralla. BT-yhteydellä on helppo seurata kaapin asetuksia kännykän apilla Thumb



Näyttää taas olevan 249;- tarjouksessa, jollaisesta sen itsekin aikanaan bongasin.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:25.04.2024 kello on 15:34
Vs: Kompressori kylmälaukku/matkajääkaappi
« Vastaus #2 : 18.06.2023 kello on 23:22 »
^no nyyyythän  tuli sitten  tehtyä heräteostos   :laugh: 
Otinpa vielä hieman suuremman, samat mitat muuten mutta hieman korkeampi  62 litrainen malli 269€ ja ilman kuluja kotiovelle tuotuna. Kärkkäiseltä.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:26.04.2024 kello on 12:27
Vs: Kompressori kylmälaukku/matkajääkaappi
« Vastaus #3 : 19.06.2023 kello on 07:42 »
aika hurjia muuten hintaerot eri liikkeissä noissa...sama kaappi 269-vähä päälle 400.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:02
  • Eipä turhia höttyillä :)
Vs: Kompressori kylmälaukku/matkajääkaappi
« Vastaus #4 : 19.06.2023 kello on 08:33 »
Otinpa vielä hieman suuremman, samat mitat muuten mutta hieman korkeampi  62 litrainen malli 269€ ja ilman kuluja kotiovelle tuotuna. Kärkkäiseltä.
Niin no tuossa "pienemmässä" maitotölkki menee hienosti myös kompuran alle, mutta 1.5 litran limupullo pitää säilyttää tuon luukun kohdalla. Korkeammassa ei liene tuota "ongelmaakaan" mutta taas toisaalta kun tuohon jo nyt saa lastattua sen verran tavaraa, että tuo vetoaisa tulee todellakin tarpeeseen, niin mitenköhän sitten tuo suurempi ;D

Virtapiheyden suhteen tuo on meillä ollut nyt useammankin kerran autossa pitämässä virvokkeet vilposina samaan aikaan kun itse ollaan vietetty päivää rannalla tms. ja vaikka laite on hurissut koko päivänkin, niin mitään ongelmia ei auton starttaamisen suhteen ole ollut ja kaappikin vielä hurisee +5 asteessa ihan jopa tuolla säästeliäimmälläkin eco-modellaan. Tuon lisäksihän tuossa on 3-tasoinen virtavara, jotta jos auton akku tyhjenee liaaksi, niin kaappi heittää ns. pyyhkeen kehään, jotta ei auton starttia vaaranneta. Itse pitänyt tuota asetusta aina sillä joka säästää akkua eniten eikä siltikään ole kaapista virta kesken vielä lopahtanut. Ja onhan tuota tosiaan muutaman kerran tullut jo pakastimenakin käytettyä esim. kun piti fudisjoukkueelle saada jädet turnaukseen. Aamupäivän tuo boxi pelipaikoilla autossa hurisi -10 pakkasta sisällään ja hienosti oli jädet kovia joukkueelle lounas-jälkkäreiksi jaettavana Thumb

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 18:46
Vs: Kompressori kylmälaukku/matkajääkaappi
« Vastaus #5 : 19.06.2023 kello on 09:02 »
Mulle sattui Frezzerin maanantaiyksilö...

Parin päivän käytön jälkeen hajosi. Korjattiin ja hajosi toisen kerran reissussa viikon käytön jälkeen. Maahantuoja ei korjauttanut kolmatta kertaa, vaan Kärkkäinen antoi rahat takaisin. Tilalle ostin Opalin pienen kompura-arkun. On nyt toiminut toista kesää murheitta.


*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:02
  • Eipä turhia höttyillä :)
Vs: Kompressori kylmälaukku/matkajääkaappi
« Vastaus #6 : 19.06.2023 kello on 09:51 »
Mulle sattui Frezzerin maanantaiyksilö...

En nyt muista mikä oli se toinen valmistaja, mutta tosiaan itsekin olen tulkinnut Frezzerin olevan ikäänkuin tuon kilpailijansa "halpisvalmistaja" hyvin samankaltaiset tuotteet, mutta Frezzer on selkeästi se edullisempi näistä. Korreloiko hinta sitten jotenkin laatua, dunno, mutta as.vaunullakin kun tuo boxi majailee etuteltassa, niin boxin alla lattia on "jo" muutaman pv käytön jälkeen melkosen viileä = joskos pienellä lisäeristämisellä tuosta saisi vieläkin virtapihimmän ja ajattelinkin tänä kesänä laittaa boxin alle pienen retkipatjan palasen, tuskin haittaakaan ???

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:25.04.2024 kello on 15:34
Vs: Kompressori kylmälaukku/matkajääkaappi
« Vastaus #7 : 19.06.2023 kello on 12:35 »
 Puuilo myy ihan samannäköistä "Helle"- merkkisenä 249€ hintaan
https://www.puuilo.fi/helle-kylmaarkku-52l

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 07:41
  • 400 cid, kauppakassi
Vs: Kompressori kylmälaukku/matkajääkaappi
« Vastaus #8 : 19.06.2023 kello on 12:42 »
Kärkkäisellä myös 249 ja isompi parkymppii enemmän.

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:00
  • Epsoo
Vs: Kompressori kylmälaukku/matkajääkaappi
« Vastaus #9 : 20.06.2023 kello on 16:45 »
Puuilo myy ihan samannäköistä "Helle"- merkkisenä 249€ hintaan
https://www.puuilo.fi/helle-kylmaarkku-52l

Kävin hakemassa tuommoisen, vaikuttaa ihan pätevältä vehkeeltä.

Viereisessä parkkiruudussa oli karavaanari pulassa, niin tuli autettua avaamaan tehostajan säiliön korkki, kun ei itse saanut auki kun oli tiukassa.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:25.04.2024 kello on 15:34
Vs: Kompressori kylmälaukku/matkajääkaappi
« Vastaus #10 : 20.06.2023 kello on 17:00 »
Kävin hakemassa tuommoisen, vaikuttaa ihan pätevältä vehkeeltä.
Hyvä.
Olisi pitänyt itsekin vaan hakea kaupasta eikä tilata, muistin juuri miksi lopetin Kärkkäiseltä tilaamisen ajat sitten (eikä näytä tyyli muuttuneen):

Ainoa ilmoitus mitä sieltä  tilauksesta  tulee on ostohetkellä  "tilaus on vastaanotettu".

Ei tule minkäänlaista "tilaus on käsitelty", "tilaus on matkalla" tai mitään muutakaan, arvioidusta saapumipäivästä saati seurantakoodista  puhumattakaan  kunnes sitten joskus kilahtaa postin saapumisilmoitus taikka matkahuollon kuski soittaa että "mä oon sun pihalla, ois tämmönen paketti"  -ja juuri silloin  kun itse olet jossain mahdollisimman kaukana.

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:26.04.2024 kello on 09:11
Vs: Kompressori kylmälaukku/matkajääkaappi
« Vastaus #11 : 20.06.2023 kello on 17:31 »
Puuilo myy ihan samannäköistä "Helle"- merkkisenä 249€ hintaan
https://www.puuilo.fi/helle-kylmaarkku-52l
Kiitos vinkistä suuntaan nyt Lielahden puu iloon näyttää olevan hyllyssä.