Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Pysäköinti
Mautoilija:
"Blondiparkki" on paras. Lidlin parkit ovat tehty siten että blondipaikkoja ei ole.
Ossi66:
Mites meni nuot kadunvarsien mittaripaikat, jos yhdistelmä mahtuu kahteen ruutuun - pitääkö maksaa yhdestä vai kahdesta ruudusta? Itse olen maksanut vain auton ruudun.
Lippuautomaatilla tietysti vain autoon se lipuke.
x1m:
Jos parkkipaikalla on Parkkipate Tms. kyltti menen muualle asioimaan yleensä mukana on muutaman päivän tarveaineet ja ruuat,pitäköön tunkkinsa :P
mattikoo:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 17.05.2023 kello on 08:16 ---Mites meni nuot kadunvarsien mittaripaikat, jos yhdistelmä mahtuu kahteen ruutuun - pitääkö maksaa yhdestä vai kahdesta ruudusta? Itse olen maksanut vain auton ruudun. Lippuautomaatilla tietysti vain autoon se lipuke.
--- Lainaus päättyy ---
Mikäli säädökset ei tältä osin ole kovin muuttuneet viime aikoina, on ajoneuvo tai -yhdistelmä aina väärin pysäköity, jos ei mahdu yhden ruudun sisään. Riippumatta maksaako yhden, kaksi, tms. parkkimaksua. Tällä on tietty käytännön merkitystä vain valvotuilla alueilla.
mattikoo:
--- Lainaus käyttäjältä: x1m - 17.05.2023 kello on 10:51 ---Jos parkkipaikalla on Parkkipate Tms. kyltti menen muualle asioimaan yleensä mukana on muutaman päivän tarveaineet ja ruuat,pitäköön tunkkinsa :P
--- Lainaus päättyy ---
Eikai Pate ongelmaa tee..? Ongelman tekee parkkeeraaja, joka venyttää sääntöjä.. :)
Ei ole ylivoimaista parkkeerata oikein, paitsi jos max aika ei ole riittävästi, niin sitten pakko etsiä muu paikka.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta