Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Pysäköinti
Hesus:
kunhan ei tee sitä virhettä että parkkeeraa sen bussi/kuorma-auto ruutuun(siis jos liikennemerkillä osoitettu) vaikka siihen paremmin mahtuisikin.
eikä peräylitystä työnnetä minnekään nurmikolle, kävelytielle tai kulkureitille. Ruutuihin poikittain niin se on siinä Thumb Hyviin käytöstapoihin silloinkin jonnekin kauemmas parkkipaikan takareunoille tms.
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: Hesus - 16.05.2023 kello on 22:35 ---kunhan ei tee sitä virhettä että parkkeeraa sen bussi/kuorma-auto ruutuun(siis jos liikennemerkillä osoitettu) vaikka siihen paremmin mahtuisikin.
eikä peräylitystä työnnetä minnekään nurmikolle, kävelytielle tai kulkureitille. Ruutuihin poikittain niin se on siinä Thumb Hyviin käytöstapoihin silloinkin jonnekin kauemmas parkkipaikan takareunoille tms.
--- Lainaus päättyy ---
Miksi peräylitystä ei saisi nurmikolle laittaa? Ei pilaa nurmikkoa ja nurmikko kestää varjostuksen kauppareissun ajan.
Parkin takareunat ovat matkakaluston paikkoja.
käpynotko:
Ei ollu kyse siitä missä ja kauanko olen ollut vaan siitä valvotaanko kauppojen parkkipaikkoja.
0yxxy0:
Minäkin parkkeeraan yhdistelmän sivummalle useampaan ruutuun. Tieten jos parkkipate valvoo aluetta niin silloin voi odottaa lähes mitä vaa. Tuskin kovin moni katkoo yhdistelmää ja laittaa eri ruutuihin autoa ja vaunua, silloin pitäs kiekko laittaa vaunuunkin. Jos pitkä yhdistelmä niin silloin poikittain ruutuihin ettei tie mene poikki takana. Ajaa niin väljästi että helppo sitten lähteä itse liikenteeseen.
Yrjö:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 16.05.2023 kello on 22:44 ---Miksi peräylitystä ei saisi nurmikolle laittaa?
--- Lainaus päättyy ---
Vain kerran mulla on tullut kiire siirtää perä pois nurmikon päältä. Tuli näet nurmikon leikkaja, tuskin hän kuitenkaan pysäköinti virhemaksua olisi kirjoittanut?
Ei toistaiseksi ole ongelmia 2-3 ruudun käytöstä ollut ja rahallahan siitä selviää.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta