Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Toyota Hiace.
ihaa:
Ilta-Sanomissa oli äänestys siitä että oletko ajanut Hiacea, yllättävän moni, yli 80 % Autot-osion lukijoista oli joskus tuollaista ajanut, itse viimeksi armeijassa.
Pekka:
Peruspaku. Kaikkihan noita on ajanut.
Opetin jopa poikanikin ajamaan tommosta ilman kytkintä, kun vuokraamon romusta lakkas kytkin irrottamasta.
Kännykässä neuvoin miten se seuraava vaihde lopsahtaa sisälle.
Ja startilla liikkeele. Vahva peli. Hienommat vehkeet ois jättäny keikan kesken. :D
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 21.10.2011 kello on 22:59 ---Ilta-Sanomissa oli äänestys siitä että oletko ajanut Hiacea, yllättävän moni, yli 80 % Autot-osion lukijoista oli joskus tuollaista ajanut, itse viimeksi armeijassa.
--- Lainaus päättyy ---
Toyota kun muuta et saa. Onhan nuolla tullut ajettua työn puolesta pakosta 15vuotta, kerran kysyvät ennen auton hankintaa :P merkistä ja vedosta niin sen jälkeen ei enään kysyneet kun vastaus ei miellyttänyt. ;D ;D
Komissarov:
Niinpä. Yleensä se, joka tuijottaa vain numeroita viivan alla, saattaa ostaa Hiacen. Mutta jos hän joutuu ostamallaan autolla itse ajamaan, ostaa todennäköisesti jonkin muun.
aaoulusta:
Joo! tulihan noita 3kpl työautoiksi joista yksi 4veto versio, poistoon meni 3 nissania jotka on aika tusinatuotteita. ihme vikoja ja heikkouksia oli niissä, mittarit jumitti, kytkimet oikutteli, ajovalopolttimia meni tiuhaan, vebasto söi akut....maasturista meni liian helposti etuvetoakselit väliäksi,,,
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta