rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Oliskohan syytä laittaa letkurikkoventtiili vanhempaankin kalustoon  (Luettu 3973 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:56
Jos kaasulaiteet ajonaikana käytössä, tuntuisi oman turvallisuuden kannalta olla syytä;  :-X

http://omakaupunki.hs.fi/vantaa/uutiset/asuntovaunu_ulos_tielta-kaasuvuoto_sulki_moottoritien/

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:35
Olishan se letkurikkoventtiili hyvä, mutta niinkauan kun pitää laitteet kunnossa ja tietää että vaunun kanssa nopeusrajoitus on 80, ei ole ainakaan minulle tarpeellinen.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:56
Olishan se letkurikkoventtiili hyvä, mutta niinkauan kun pitää laitteet kunnossa ja tietää että vaunun kanssa nopeusrajoitus on 80, ei ole ainakaan minulle tarpeellinen.

Paitsi siinä tapauksessa, että olet liikenneonnettomuud essa syytön osapuoli  ;)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:52
  • viva la France
viimme vuonna paloi hollannissa vajaa puoli vuotta vanha hymer.
Letkurikko venttiili oli, mutta oli myös lämmitin päällä. Se sinäänsä ei vaikkuttanut asiaa muuten kuin että virtausta oli valmiiksi.
Mutta jääkaappi siirtyi törmäyksessä eteenpäin noin puoli senttiä mikä riitti murtamaan kaasuputken liittimen juuresta josta alkoi kaasu vuotamaan . Ja kun vuoto oli pieni niin venttiili ei sulkeutunut. Ja sai jostain kipinän ja noin parikuymmenen minuutin päästä tiellä oli  enää palanut auton raato jäljellä josta ei nähnyt mikä auto se oli ollut. Juttu oli paikallisessa kampeer wereld lehdessä

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.09.2019 kello on 14:18
  • Volvo XC60 D3 2,4 aut 205hv Polestar vm2010
Mä laitatin sen letkurikkoventtiili n kun kaasuletku uusittiin Suomen määräysten mukaiseksi, eipä ollut mikään kallis investointi.
Ajattelin lähinnä siinä omaa turvallisuuttani, mut onhan siin kyl naapurinkin turvallisuus kyseessä.....