Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Prosessorijäähdytin
vaanari61:
https://www.power.fi/tietotekniikka/tietokonekomponentit/vesijaahdytys/asus-rog-strix-lc-360-rgb-aio-nestemainen-prosessorijaahdytin/p-1100857/
Laita kunnon puhku, en tarkkaan mallia/merkkiä muista mutta tuontyyppisen jollei juuri tuon nestejäähyn laitoin ja hyvin pelittää ja kyllä kiinnitykset kestää kun valmistaja on laitteen siihen suunnitellut.
sepej:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 11.03.2023 kello on 12:58 ---No eihän cooleri pelkässä kivessä ole kiinni. Cooleri tulee kehykseen mikä on 4:llä läpipultilla emosta läpi. Olen kymmenittäin noita kasannut vuosien mittaan.
Oikein hyvä jäähy tuo.
--- Lainaus päättyy ---
Ongelma tuli siinä, kun vaihdoin tehokkaamman prossun ja se vaati tehokkaamman ja reilusti painavamman coolerin. Win 10 toimi monta vuotta ongelmitta uudella prossulla ja coolerilla. Win 11 päivityksen jälkeen kone alkoi tilttailla aina lyhyen käytön jälkeen. Ensin luulin vian johtuvan siitä, että Win 11 ei virallisesti tue minun prossua, mutta sitten tajusin sen johtuvan ylikuumenemisesta. Ilmeisesti tahna oli vähän kuivahtanut tai jotain sellaista, mutta kiristämisen jälkeen alkoi toimia.
Minulla cooleri on niin korkea että tornikotelon kansi juuri ja juuri mahtuu kiinni, joten vääntöä siinä tulee aika paljon.
K.E.V:
^
Sellainen on itsellänikin. Ne tahnat siinä syypää on. Hyvä hopeatahna väliin. Minullakin on kunnon krematorio siinä eikä mitään ongelmaa lämpöjen kanssa kun on hyvät kotelo tuulettimet.
megaman:
--- Lainaus käyttäjältä: sepej - 11.03.2023 kello on 14:30 ---Minulla cooleri on niin korkea että tornikotelon kansi juuri ja juuri mahtuu kiinni, joten vääntöä siinä tulee aika paljon.
--- Lainaus päättyy ---
Onhan siinä sivupellissä ilmanottoaukko coolerille ja mieluiten oikealla kohdalla?
sepej:
On ilmanottoaukko, iso alue reikiä täynnä
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta