Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Ajovalojen puhdistus.

<< < (5/12) > >>

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  2.01.2023     kello on 11:16 ---Aivan normaalia AutoGlymin punaista puhdistavaa vahaa olen käyttänyt...

Se ei niin hiovaa ole, koska auton maalin lakkakerroskin sen kestää. Hyvin on kirkkaina ainakin pysynyt jo vuosikausia. En tiedä onko vahan ansiota, vaiko joku muu syy.

--- Lainaus päättyy ---
Melkoista jynssäystä vaatii että lakan kuluttaa puhki. Muovin mattauttaa hyvin tehokkaasti. Tulosta voi kokeilla kulkineen ikkunassa. Jos lampun pleksin pitää kirkkaana, toimiihan se muovi-ikkunassakin.  8)
Kukin pilaa omaisuutensa haluamallaan tavalla.

Hauho:
Mihin mittaukseen ko lausunto perustuu?

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija -  2.01.2023     kello on 13:06 ---Melkoista jynssäystä vaatii että lakan kuluttaa puhki. Muovin mattauttaa hyvin tehokkaasti. Tulosta voi kokeilla kulkineen ikkunassa. Jos lampun pleksin pitää kirkkaana, toimiihan se muovi-ikkunassakin.  8)
Kukin pilaa omaisuutensa haluamallaan tavalla.

--- Lainaus päättyy ---
Aika kauan saisi AutoGlymin punaisella hinkata, jos haluaa lakan puhki...

Niitä käsittääkseni on sellaisiakin vanhoille maalipinnoille tarkoitettuja vahoja. Hapettuneeseen himmeään maalipintaan.
Käsittääkseni muoviumpioissa on kalvo pinnassa, jota olisi tarkoitus suojella. Ei suinkaan hioa pois, sillä se olisi umpion tuho.

Alan:
Paskapuheet ja jotain muutakin hiekkalaatikossa.

Jatkakaa siellä; tässäkin voi, mutta vain itse asiasta.

Seuraavat asiattomat ja asiaankuulumattomat viestit poistetaan.

pamaus:
Aikoinaan Volvon v70 muoviset umpiot sumentui. Itse koin hyväksi konstiksi huopakiilottimen. Akkuporakoneen tms päähän pyöreä huopapala ja vahaa, niin hyvin puhdistui.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View