rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Asia ei minua koske, mutta....  (Luettu 1713 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:27.12.2012 kello on 08:21
Asia ei minua koske, mutta....
« : 13.10.2011 kello on 23:05 »

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:24
Vs: Asia ei minua koske, mutta....
« Vastaus #1 : 14.10.2011 kello on 08:36 »
Kovan hinnan joutuu Ducato-käyttäjät maksmaan tehtaan ekoilusta..

Taulukosta voi tehdä saman havainnon kuin Fordin vastaavasta; CO2-päästö on sama oli autossa tehtaalta lähtiessä kori tai pelkkä ohjaamo  :o On omituista, jos jälkivarustelutehta alla varusteltu kapellilavapaku tai korkea lämpöeristettu umpikaappi voidaan hyväksyä samalla kokonaismassalla Suomen autorekisteriin päästötiedolla, mutta matkailuautoa ei. Kyse ei ole teknisesti autojen välisestä eroista, vaan "hallintotieteestä";
    matkailuauto Fiat Bürstner;
    • ei ole N1 pakettiauto, vaan M1 henkilöauto
    • ja eikä se saman valm./merkkinen: Fiat Ducatao 1*0 .., vaan jotain * Bürstner *


*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:24
Vs: Asia ei minua koske, mutta....
« Vastaus #2 : 14.10.2011 kello on 11:10 »
Tuon saman minkä 88k5 kirjoitti olen eri sanoin kirjoittanut toiselle foorumille samasta asiasta.

Meidän auton 2osan rekisteriotteessa merkki on Ford ja siitä ilmenee valmistenumero sekä ajoneuvoluokka M1/ henkilöauto. Minkäänlaista mainintaa jälkivalmistajasta ei ole. Muistaakseni 1osassakaan ei mainita korivalmistajaa.

Samalle alustalle voi rakentaa vaikka minkälaisen härvelin kunhan pysyy Fordin määrittelemien painojen ja mittojen sisällä, ja ne verotetaan Fordin antamien arvojen mukaan.

Kyllä jossakin mättää ja pahasti kun kohtelu on täysin eri pelkästään sen takia että, kyseessä on matkailuauto eikä mikä vaan muu.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Asia ei minua koske, mutta....
« Vastaus #3 : 14.10.2011 kello on 11:22 »
Vaunu kaupoille :D