Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Ajoharjoitteluauto hankinnassa

<< < (5/13) > >>

99:

--- Lainaus käyttäjältä: mjh48 -  2.11.2022     kello on 22:50 ---Ainakin ennen autokoulussa ei saanut ajaa yhtäjaksoisesti kuin max 45 min.

--- Lainaus päättyy ---

Noin se on nykyäänkin, ajo-opetusluvallisillakin. Lisäksi tuntien määrä päivässä on rajoitettu.

Itse aikoinaan kierrettiin tuota merkkaamalla tunnit ajon päätteeksi lomakkeelle. Kaikkia ajoja ei tosin tullut merkattua. Oppivat hyvin, kaikki neljä inssiä kerralla läpi.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 -  2.11.2022     kello on 19:26 ---
E: kuvat polkimesta vielä  ;)
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

Itse en aikoinaan saanut poljinta asennettua tuohon asentoon, vaan tasaiselle lattialle jolloin poljin tuli keskelle lattiaa. Inssi vähän valitti paikasta, mutta koeajolla oli tyytyväinen kun käskystä polkaisin jarrut lukkoon ja jarrutuksen päättämisen jälkeen auto lähti hiljalleen valumaan hieman kaltevalla asfalttikentällä.

Miksi sitten keskellä lattiaa? Koska hanskalokeron takana oli tuuletuksen puhallin asennuksen tiellä (Vectra).

Tarvasjoki:
 En osallistu bensan maksuun  :D
[/quote] Mut verot ja vakuutukset maksat koska sulla on ponukset, muksuilleni olen opettanut omat kulut on opittava pienestä pitäen, papsilisät  ovat saaneet käyttöönsä 18v , maksaneet autokoulun, ja autonsa ite, entä kun muutavat omilleen millä sitten tulevat toimeen kun isi on maksanut kaiken, autovero,ja vakuutus maksu on tonnin paikalla ilman ponuksia.

CaraOne1:
autovero ?

Varmaan AJONEUVOVEROA tarkoitat?

Tarvasjoki:

--- Lainaus käyttäjältä: CaraOne1 -  3.11.2022     kello on 10:05 ---autovero ?

Varmaan AJONEUVOVEROA tarkoitat?

--- Lainaus päättyy ---
Näin on

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View