Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Talvirengasasiaa

(1/3) > >>

jus66si:
Olisi hankinnassa talvirenkaat tuohon 2000 vm Etuvetoiseen Ducato hymeriin. Haluaisinkin hieman saada tietoa, millaisa kokemuksia teillä on ollut talvirenkaista ja niiden ominaisuuksista matkakulkimessa.(omat kokemukset henkilöautoista pääasiassa). Eli millaiset olisivat hyvä valinta seuraavaksi n. 2-3:ksi talveksi. Mielipuolta voi kertoa niin kitkoista kuin nastaversioista. Monensorttista on tarjolla ja moneen hintaan, mutta mitä kannattaa mistäkin maksaa..Risuja ja ruusuja renkaille. Kiitokset jo etukäteen  :)

Haapaniemen Paroni:
Ostaisin nastarenkaat ;) minun mielipide ;D

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 13.10.2011     kello on 11:35 ---Ostaisin nastarenkaat ;) minun mielipide ;D

--- Lainaus päättyy ---

Olen samaa mieltä! Riippuen kuitenkin missä ja milloin ajaa... Jos pohjoisessa paljon tai jopa keski-Suomessa niin silloin nastat.  ;)

Turhan Höpöttäjä:
Nastat totta kai, ei siitä huolimatta ole kuin kesällä ajais. Nokialaista tai Misukkaa olla pittää. Talvirenkaat ostetaan keväällä ja kesärenkaat syksyllä, mutta ei sesongin aikaan.  :D

kimi:
Matkailuauto on ainakin meillä vapaa-aika käytössä ja sillä liikutan mitä ihmeellisimmissä paikoissa. Nastarenkaat ja Michelinin sellaiset valitsisin itse.

Henkilöautoissa  olen ajanut kitkoilla viimeiset yli 10 talvea ja autonvaihdon takia ensi talvi nastoilla, onneksi sentää Misukoilla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View