rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Tänään vietetään kansallista epäonnistumisen päivää.  (Luettu 1636 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
kerroppa miten mokailit tai epäonnistuit ?
itse epäonnistuin yöunien kanssa .. koko yö on nyt valvottu .. ottaa niin nuppiin ..yskä ja se kuukin tais luoda valoaan ..  >:( 

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:35
Vs: Tänään vietetään kansallista epäonnistumisen päivää.
« Vastaus #1 : 13.10.2011 kello on 07:56 »
En aio osallistua tähän juhlaan - kiitos tarjouksesta ;D

*****
  • LämmitinGuru
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:42
Vs: Tänään vietetään kansallista epäonnistumisen päivää.
« Vastaus #2 : 13.10.2011 kello on 07:59 »
Valitettavasti en minäkään. ;D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:17
  • Autossa on pyörät
Vs: Tänään vietetään kansallista epäonnistumisen päivää.
« Vastaus #3 : 13.10.2011 kello on 08:34 »
Ei tollaista voi tunnustaa  :o

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: Tänään vietetään kansallista epäonnistumisen päivää.
« Vastaus #4 : 13.10.2011 kello on 08:38 »
pitääks mun nyt ihan yksin juhlistaa tätä mokaus päivää  :'(

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:16.02.2022 kello on 23:11
Vs: Tänään vietetään kansallista epäonnistumisen päivää.
« Vastaus #5 : 13.10.2011 kello on 08:51 »
Ei tart Sipu..kyl mä varmaan saan mogailtuu tänäänkin  ::)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 11:09
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Tänään vietetään kansallista epäonnistumisen päivää.
« Vastaus #6 : 13.10.2011 kello on 08:57 »
Meikäläisen koko elämä on ollut "epäonnistumisen päivää". Mutta ei ole pudottanut polvilleen, hymyssä suin, henkseleitä rämpsytellen mennään uusiin epäonnistumisiin. Syököön pillereitä ne jotka niitä tarvitsevat.   ;D ;D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 3.01.2022 kello on 19:44
Vs: Tänään vietetään kansallista epäonnistumisen päivää.
« Vastaus #7 : 13.10.2011 kello on 09:01 »
Meikäläisen koko elämä on ollut "epäonnistumisen päivää". Mutta ei ole pudottanut polvilleen, hymyssä suin, henkseleitä rämpsytellen mennään uusiin epäonnistumisiin. Syököön pillereitä ne jotka niitä tarvitsevat.   ;D ;D

loistava asenne  :D mun täytyy myöntää , et samassa veneessä ollaan ... mä olen oikea mokailujen guru ja se onkin ainut asia missä oon hyvä ellen paras  :)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:51
Vs: Tänään vietetään kansallista epäonnistumisen päivää.
« Vastaus #8 : 13.10.2011 kello on 09:07 »
"Aina on notkosta noustu", Timo Koivusalo. Viimeksi kesällä 1995. Sen jälkeen en ole pudonnu, vaikka monenlaista on sattunut. Myös miinusta.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.05.2018 kello on 18:30
Vs: Tänään vietetään kansallista epäonnistumisen päivää.
« Vastaus #9 : 13.10.2011 kello on 14:41 »
Meillä oli jo eilen. Alettiin vaihtamaan lietelantapumppua altaasta toiseen. 1 nosti putkea etukuormaajalla ulkopäästä ja kaveri löysäs pumpun päätä liittimen auki, putki paskaa täys. Väistettiin siinä sitten sitä suihkua, mä onnistuin, kaveri ei.. Putki tipahti sitten siitä meidän käsistä, ei rikkonut tipuessaan kumpaakaan traktoria. Vain mun peukalo jäi putken ja sen jalan väliin ja nurjahti, auts. Siirrettiin pumppu ja kun kaveri peruutti melvattia toiselle säiliölle valitteli käryä hytissä. Sitten syttyi latauksen valo ja STOP lamppu kojelaudassa. Työtä käskettyä ja sammutti koneen, pumppu säiliössä pystyssä mutta ei lopullisella paikallaan. Uusi käynnistys ja nostolaite oli pimeä, eipä sitten liikutettu minnekkään. Soitto paikalliseen kauppaan josta uusi laturi ja asennus vesisateessa. Kone käyntiin ja stop valo hehkui himmeästi ja latauksen valo paloi, annoin kenkää koneelle ja kas, penkin juuresta nousee vahva savu. Sammutin koneen ja nykäisin penkin sähköpiuhan  liittimestä irti. Otin laturinjohdot irti ja akkukaapelin pois. Sulaketaulun tutkiminen paljasti palaneen istuinkompuran sulakkeen. Piuhat paikoilleen ja kone käyntiin, tadaa kaikki toimii. Vaihdettiin melvatti toiseen varmuuden vuoksi.. Nyt sairaslomaa ensi viikolle asti.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:35
Vs: Tänään vietetään kansallista epäonnistumisen päivää.
« Vastaus #10 : 13.10.2011 kello on 14:58 »
Meillä oli jo eilen. Alettiin vaihtamaan lietelantapumppua altaasta toiseen. 1 nosti putkea etukuormaajalla ulkopäästä ja kaveri löysäs pumpun päätä liittimen auki, putki paskaa täys. Väistettiin siinä sitten sitä suihkua, mä onnistuin, kaveri ei.. Putki tipahti sitten siitä meidän käsistä, ei rikkonut tipuessaan kumpaakaan traktoria. Vain mun peukalo jäi putken ja sen jalan väliin ja nurjahti, auts. Siirrettiin pumppu ja kun kaveri peruutti melvattia toiselle säiliölle valitteli käryä hytissä. Sitten syttyi latauksen valo ja STOP lamppu kojelaudassa. Työtä käskettyä ja sammutti koneen, pumppu säiliössä pystyssä mutta ei lopullisella paikallaan. Uusi käynnistys ja nostolaite oli pimeä, eipä sitten liikutettu minnekkään. Soitto paikalliseen kauppaan josta uusi laturi ja asennus vesisateessa. Kone käyntiin ja stop valo hehkui himmeästi ja latauksen valo paloi, annoin kenkää koneelle ja kas, penkin juuresta nousee vahva savu. Sammutin koneen ja nykäisin penkin sähköpiuhan  liittimestä irti. Otin laturinjohdot irti ja akkukaapelin pois. Sulaketaulun tutkiminen paljasti palaneen istuinkompuran sulakkeen. Piuhat paikoilleen ja kone käyntiin, tadaa kaikki toimii. Vaihdettiin melvatti toiseen varmuuden vuoksi.. Nyt sairaslomaa ensi viikolle asti.

Eikö se pumppu kuiteski siirtyny toiseen säiliöön - hommahan onnistu :o ;D

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 3.05.2018 kello on 18:30
Vs: Tänään vietetään kansallista epäonnistumisen päivää.
« Vastaus #11 : 13.10.2011 kello on 15:02 »
Eikö se pumppu kuiteski siirtyny toiseen säiliöön - hommahan onnistu :o ;D
Juu että kun onnistu niin epäonnistuminen onnistu, vai, äh, miten se nyt menikään?

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:25.04.2024 kello on 16:37
  • Oulun seudulta
Vs: Tänään vietetään kansallista epäonnistumisen päivää.
« Vastaus #12 : 13.10.2011 kello on 18:52 »
Ei saanut täyttöjä työmaalle, kun kaikki lähikuntien autot ajossa. Tuli persnettopäivä.

Panin pojan tuntia liian aikaisin kouluun ja puolta tuntia liian aikaisin harkkareihin.

Kaveri sai auton kuntoon.

*****
  • Matkailija
  • Viimeksi paikalla:25.06.2020 kello on 06:53
Vs: Tänään vietetään kansallista epäonnistumisen päivää.
« Vastaus #13 : 13.10.2011 kello on 19:45 »
Epäonnistuminen on lähtöisin amerikasta.

*****
  • LämmitinGuru
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:42
Vs: Tänään vietetään kansallista epäonnistumisen päivää.
« Vastaus #14 : 13.10.2011 kello on 20:37 »
No kyllä se epäonnistuminen tuli kuitenkin. >:( Korjasin Calira 30/20 laturia ja se räjähti kaksi kertaa silmille, voi vxxxu. ;)