Tekniikkakeskustelut > Alde

Alde kiertovesipumppu ei käynnisty akulla. Verkkovirrassa toimii

<< < (2/5) > >>

elwari:
Tässä taitaa olla 12V ja 230V pumput. Osaako 3010 mekaanisella paneelilla itse vaihtaa pumpun vai pitääkö olla vaihtokytkin?

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: elwari -  6.09.2022     kello on 06:33 ---Tässä taitaa olla 12V ja 230V pumput. Osaako 3010 mekaanisella paneelilla itse vaihtaa pumpun vai pitääkö olla vaihtokytkin?

--- Lainaus päättyy ---
Ei, asia mainittu jo ylempänä.

mjo33400:
Näin pumppujen kytkentä jos vain yksi pumppu. Tarkoititko, että 12v pumppu pyörii kun ollaan verkossa?

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 -  5.09.2022     kello on 09:05 ---Jos käytössä on vain 12V pumppu, pitää ohjainkortilla kytkeä pumppujen lähdöt yhteen.

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

Tässä vielä mekaanisen ohjauspaneelin kytkentä.

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

--- Off-Topic: ---Punaisen ledin palamisen viesti, "ON / OFF" ?
Tuosta kaaviosta saa sen mielikuvan, että kertoo lämmityksen päälläolosta. Mulla se syttyy ainoastaan, jos kaasuliekki ei pala vaikka pitäisi. Eli liekin häiriövalo.
Muuten lämmityksestä ei kerro mitään, lämpiääkö sähköllä tai l-vaihtimella halutusti tai ei..

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 -  6.09.2022     kello on 11:57 ---
--- Off-Topic: ---Punaisen ledin palamisen viesti, "ON / OFF" ?
Tuosta kaaviosta saa sen mielikuvan, että kertoo lämmityksen päälläolosta. Mulla se syttyy ainoastaan, jos kaasuliekki ei pala vaikka pitäisi. Eli liekin häiriövalo.
Muuten lämmityksestä ei kerro mitään, lämpiääkö sähköllä tai l-vaihtimella halutusti tai ei..

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä se kertoo ihan häiriöstä. Ehkä tuota tekstiä voisi korjata. ;) Toi tieto on jostain alkuperäisestä tekstistä. Tämä menee nyt ohi aiheen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View