Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Ajotapa neuvonta jne.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: mike - 10.06.2022 kello on 21:24 ---
Vaan minkäs teet? Kun herjaa! Ei kai se mun syy ole?
--- Lainaus päättyy ---
Koska se "turvapaketti" on ruuvattu niin tiukalle että asiallisetkin sivustot merkataan epäilytäviksi, jolloin jokaisen omaan harkintaan jää seuratakko sivustolle.
Enivei, jos seuraat niin joko käy niin että ei tapahdu mitään koska sivusto on turvallinen, tai sitten "turvapaketti" herjaa uudestaa haitallisista ohjelmista kun yrittävät asentua.
mike:
No enpä viitsi edes kokeilla kun ei niin tarvetta ole! Enkä näitä hommia niin hyvin hallitse että parempi kun jätän rauhaan.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: mike - 10.06.2022 kello on 21:42 ---No enpä viitsi edes kokeilla kun ei niin tarvetta ole! Enkä näitä hommia niin hyvin hallitse että parempi kun jätän rauhaan.
--- Lainaus päättyy ---
Nämä ohjelmat kun eivät ole erehtymättömiä, ja jos olisivat niin sinulla herjaisi tämäkin:
--- Koodia: ---X5O!P%@AP[4\PZX54(P^)7CC)7}$EICAR-STANDARD-ANTIVIRUS-TEST-FILE!$H+H*
--- Koodi päättyy ---
mattikoo:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 10.06.2022 kello on 20:52 ---Voip jophtua siitä että varmenteessa on ns. wildcard (=*) näille "alidomaineille", joten ovat pistäneet varmanpäälle tuon.
--- Lainaus päättyy ---
Wildcard yksinään ei vaikuta uskottavalta syyltä. Sen perusteella pitäisi herjata järjestään melkein kaikista Googlen palveluista ja monesta, monesta muustakin.
Tuo pamauksen sivusto ei liene kovin "vaarallinen", kun mulla on Macissä F-Secure Computer Protection ja siinä Browser protection aktiivisena, eikä valita mitään. Tai ainakaan ei kovin johdonmukaisesti käyttäydy saman firman tuotteet.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: mattikoo - 10.06.2022 kello on 22:42 ---Wildcard yksinään ei vaikuta uskottavalta syyltä. Sen perusteella pitäisi herjata järjestään melkein kaikista Googlen palveluista ja monesta, monesta muustakin.
Tuo pamauksen sivusto ei liene kovin "vaarallinen", kun mulla on Macissä F-Secure Computer Protection ja siinä Browser protection aktiivisena, eikä valita mitään. Tai ainakaan ei kovin johdonmukaisesti käyttäydy saman firman tuotteet.
--- Lainaus päättyy ---
No, tuo olikin vain arvailu. Toki riittää että sivustolla on vaikka yksi kuva joka on linkattu epämääräiseltä sivustolta joka aiheuttaa "hälyytyksen".
Itse en käytä mitään "tietoturvaohjelmist oja", varmaan siksi koska tälle alustalle ei niitä oikein ole.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta