Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet
Kaasun ulosotto
Hesus:
itsekin olen miettinyt jos veis jonnekin asennettavaksi just siihen jääkaapin alle; minkä hintainen mahtaa työ olla?
sepej:
Minua kiinnostaa vaan tietää voiko ulosoton rasia olla jääkaapin takana olevassa tyhjässä tilassa, niin ettei välissä ole seinää? Niissä asennuksissa mitä minä olen nähnyt rasia on joko jääkaapin lattian alla tai vieressä olevassa kaapissa. Jossain oli rasia asennettu alumiiniseen helmaan.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: sepej - 22.05.2022 kello on 21:07 ---Minua kiinnostaa vaan tietää voiko ulosoton rasia olla jääkaapin takana olevassa tyhjässä tilassa, niin ettei välissä ole seinää? Niissä asennuksissa mitä minä olen nähnyt rasia on joko jääkaapin lattian alla tai vieressä olevassa kaapissa. Jossain oli rasia asennettu alumiiniseen helmaan.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä se voi olla siinä tilassa, tuo tila täytyy olla sinänsä tiivis ettei ole reikää asuintilaan mistä vuotava kaasu "valuisi" sinne. Laitan yv:llä @ osoitteen josta voit kysyä asian.
sepej:
Nyt löyty auto jossa asennus on tehty kuten haluaisin. Hintaahan tuolle ei paljoa tule jos asennusaukon tekee itse ja asentaja tekee vain liitokset.
0yxxy0:
Oliko joskus ettei saa olla etuteltassa, vai oliko leirintäalue ohjeissa ettei grilliä saa käyttää etuteltassa. Itellä vaunussa kaasupullokotelossa (edelliset laitattaneet, itse en ole vielä tarvinnut). Järkevähän se on ottaa sieltä missä kaasu jo lähellä ennestään jos mikään pykälä ei estä sitä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta