Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet
Kaasun ulosotto
Hesus:
--- Lainaus käyttäjältä: mattikoo - 23.05.2022 kello on 10:34 ---No eikai tuo ole mikään todellinen ongelma. Kuinka usein olette käyttäneet pääsulkuja? Itse en vielä koskaan..
--- Lainaus päättyy ---
Itse suljen ja avaan lieden pääsulun joka kerta kun käytän, eli monta kertaa päivässä. Eipä ole iso vaiva.
tsahkali:
Sinne se putki tulee suoraan kaasupullokaapista.
--- Lainaus käyttäjältä: Hesus - 23.05.2022 kello on 10:56 ---Itse suljen ja avaan lieden pääsulun joka kerta kun käytän, eli monta kertaa päivässä. Eipä ole iso vaiva.
--- Lainaus päättyy ---
Meilläkin se on ollut kiinni muutaman vuoden. 8)
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 23.05.2022 kello on 10:05 ---Silleenkö ne asennukset on toteutettu - siten haaroittaa voi vaikka mistä vain paineensäätimen jälkeen?
--- Lainaus päättyy ---
Uudessa Solifer Arcticissa 2006 ja Polar 590 2010 , tuli ilman erillistä sulkua suoraan pullokotelon kylkeen, t-haaralla otettu putkesta.
Tuossa liittimessä on sulku, ei saa auki ilman urosliitintä paikoillaan. Eikä liitintä irti ilman sulun laittamista kiinni.
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 23.05.2022 kello on 10:05 ---sulkemalla hellan pääsulun, mykistyy ulkogrillikin :-\
--- Lainaus päättyy ---
Nii, symbolikin on sama sulussa 8)
Ps alkuperäisuunille haaroitus myös jääkaapin takana.
elwari:
Laitekohtaiset sulut helposti luoksepäästävässä paikassa kai vaaditaan? No sehän toteutuu, kun ulosotossa on oma sulku liittimen lähellä.
sepej:
Tämmöinen siitä tuli, kustannukset himpun alle satasen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta