Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Kaasupullon sinetöinti laivamatkalla
Hauho:
Teippi lienee "kuittaus" suljetuista pullojen hanoista/paineenalentajasta rahtitilavahdille. Yleensä suljen hanat itse ja jos laittavat teippiä oveen irroitan sen ettei jämähdä kiinni. Matkan ajan kaasukaappi ei ole lukittuna ja pääsevät tarvittaessa sinne. Sähköä tulee kaliustolle koko ajan joten jääkaappi/pakastin säilyy kylmänä ja makkarat viileänä.
käpynotko:
Finnlinesin teippi ei kyllä maalia autosta irroita.
Hauho:
Kyse ei ole maalin irtoamisesta vaan teipin liiman kiinnittymisestä helteellä autoon/vaunuun.
Sen seurauksena viikon kuluttua on seinässä liuottimella poistettava tumma pölytahra. Ei ole ongelma viileällä.
Raksaus:
--- Lainaus käyttäjältä: käpynotko - 16.05.2022 kello on 15:43 ---Finnlinesin teippi ei kyllä maalia autosta irroita.
--- Lainaus päättyy ---
Minulla irrotti vanhasta Clousta maalinpaloja. Semmoinen lohko jäi. Kirkas alumiini jäi tilalle. En tiedä mistä kertoo. Kolmekymmenvuotias auto ja siten maalipintakin toki. (Alkuperäisyydestäkä än ihan sataprosenttista varmuutta tietenkään ei ole, kun ei ollut minulla uudesta asti.)
käpynotko:
Puolenvuoden aikana menny neljä kertaa Naantali Kapellsjär väliä ja annetuissa tarroista mielestäni todella huono liima. Vähän kuin rapparin oranssi teippi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta