Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitä mietit?

<< < (11/252) > >>

Alan:
Että mahtoiko perunarieskataikina olla liian löysää. No nytpä nuo uunissa paistuu. Kohta selviää.

Miettinyt sitäkin, että voisi tässä hyvin olla vaikka jossain kaukana nyt eikä sulavien hankien keskellä Suomessa. Huhtikuu ja marraskuu pitäisi olla aina reissussa, vaan kun ei voi vielä useampaan vuoteen.

Sitten mietin vielä, että ottaisiko toisen Camparisodan. Vaan en kauaa mieti sitä.

Miettiihän sitä mies muutakin, kutta selvistä asioista ei puhuta.

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: mike - 16.04.2022     kello on 21:49 ---Olisko maksajasta kiinni? 8) 8)  Jos ei pahasti vuoda niin vaimo kotiin!

--- Lainaus päättyy ---
Joo tuolla 30 tontun remontilla vois vaimo jäädä p*ska duunista kotiin jäädä ootteleen eläkettä.

volvo:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 17.04.2022     kello on 21:17 ---Joo tuolla 30 tontun remontilla vois vaimo jäädä p*ska duunista kotiin jäädä ootteleen eläkettä.

--- Lainaus päättyy ---
pitääkö puoli taloa rakentaa uusiksi? tuntuu kyllä isolta hinnalta pelkälle katto remontille.

Moponvirittäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 17.04.2022     kello on 21:17 ---Joo tuolla 30 tontun remontilla vois vaimo jäädä p*ska duunista kotiin jäädä ootteleen eläkettä.

--- Lainaus päättyy ---

Oletko selvitellyt sitä saako sen Vartin itse purkaa ja mitä maksaa vienti jäteasemalle ?

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Moponvirittäjä - 17.04.2022     kello on 21:25 ---Oletko selvitellyt sitä saako sen Vartin itse purkaa ja mitä maksaa vienti jäteasemalle ?

--- Lainaus päättyy ---

Ei minun tiedon mukaan saa. Sisältää asbestia ja vaatii sen mukaan purkajat.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View