Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
Nereus renkaat?
Lerssinen:
Liikenteessä kun ei voi aina ennustaa mitä tapahtuu, minua ei kiinnosta mikään muu aspekti kuin maksimaalinen pito talvirenkaassa ja sitä ei piikittömillä saa.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 17.11.2022 kello on 21:49 ---Liikenteessä kun ei voi aina ennustaa mitä tapahtuu, minua ei kiinnosta mikään muu aspekti kuin maksimaalinen pito talvirenkaassa ja sitä ei piikittömillä saa.
--- Lainaus päättyy ---
Tämä...
Monet paukuttaa henkseleitään omilla ajotaidoillaan. Mulla tärkein syy nastrenkaiden käyttöön on se, että meillä ajaa samoilla autoilla muutkin kuin minä.
Itsehän olen omasta mielestäni huomattavasti keskitasoa parempi kuski ja pärjäisin vaikka suvikumeilla. :D
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 17.11.2022 kello on 21:58 ---Tämä...
Monet paukuttaa henkseleitään omilla ajotaidoillaan.
--- Lainaus päättyy ---
Kun liikenne olisikin vain omista (tietenkin hyvistä) ajotaidoista kiinni. Tien päällä sattuu olemaan monenlaista kuljettajaa. Jos onnettomuusriski on pienempi renkaiden pitokyvystä, kannattaa alle laittaa hyvän pitokyvyn omaavat renkaat.
volvo:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 17.11.2022 kello on 22:20 ---Kun liikenne olisikin vain omista (tietenkin hyvistä) ajotaidoista kiinni. Tien päällä sattuu olemaan monenlaista kuljettajaa. Jos onnettomuusriski on pienempi renkaiden pitokyvystä, kannattaa alle laittaa hyvän pitokyvyn omaavat renkaat.
--- Lainaus päättyy ---
mitä hyötyä on renkaista jos ei osaa lukea keliä? juuri oli juttu että kitka renkailla on viime vuosina sattunut vähemmän onettomuuksia kuin nastarenkailla? onko kitka renkaat sitten vähentyneet? vai ottaakone keliolosuhteet paremmin huomioon?
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 17.11.2022 kello on 23:19 --- juuri oli juttu että kitka renkailla on viime vuosina sattunut vähemmän onettomuuksia kuin nastarenkailla? onko kitka renkaat sitten vähentyneet? vai ottaakone keliolosuhteet paremmin huomioon?
--- Lainaus päättyy ---
Kitkailijat ei uskalla lähteä liikkeelle, kun on huono keli....
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta