Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Transit 2008 kysymyksiä
K.E.V:
Jaa, mun hymerissä 2004, oli kylmäkone automaattitoiminnoi llla, oikea automaatti jossa tiptronic, vakkari, kässärin merkkivalo, tihkukytkin, istuinlämmittimet, sähkölasit, sit oli viileämmällä kelillä REST toiminne, nappia painamalla puhalteli moottorin lämmöt asui tilaan, sammui kun oli lämmöt tulleet. Joku oli kai ruksaillut tai sit ei. Ai niin sikavääntävä 2.7 l 5 pyttyinen
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 28.03.2022 kello on 12:47 ---.., tihkukytkin, istuinlämmittimet, sähkölasit, sit oli viileämmällä kelillä REST toiminne, nappia painamalla puhalteli moottorin lämmöt asui tilaan, sammui kun oli lämmöt tulleet. Joku oli kai ruksaillut tai sit ei. Ai niin sikavääntävä 2.7 l 5 pyttyinen
--- Lainaus päättyy ---
Oliko säädettävä tihku? Fränkissä outo puute, tai sitten en osaa opettaa sitä..
Tuota REST'iä tulee käytettyä kyllä.
K.E.V:
No ei ollut kuin normi. Tuntui vähän köyhältä kun henkilöautossa säädettävä sekä sadetunnistin herkkyyden säädöllä. Nykyhymerissä säädettävä.
kimi:
Ainakin meillä takalasin lämmitysnappulasta peilienlämmitys kyteytyy päälle. Takalasia ei luonnollisesti ole. Minäkin olen katsastajan kanssa käynyt keskustelua paysäköintijarrun varoitusvalon puuttumisesta, ei meillä sellaista ole
kuusaan.matti:
--- Lainaus käyttäjältä: Hesus - 28.03.2022 kello on 08:41 ---omassa ei pala mittarivalot lainkaan jos ei ole ajovalot manuaalisesti päällä. Sitten kyllä näkyy kirkkaalla kelilläkin, aurinkolasit silmillä.
Onko jollakulla muuten asuntoauto mk6/7 transitissa peilinlämppärit?
tai tehnyt tän modauksen:
https://www.karavaanarit.fi/etuteltan-puheet/matkailuautot/ketju-75304457/
Onko tosiaan noin helppo homma? :o
--- Lainaus päättyy ---
Mulla ei oo ajovaloautomatiikka a, ei kovin kirkkaana pala se ilmoitusalueen näytön taustavalo ainakaan valot päällä, kirkkaalla kelillä aurinkolaseilla ei näy tekstejä, mutta kaikkeen tottunee.
Kuitenkin jos on tietoa miten lisätään kirkkautta niin saa kertoa.
Sen ulkolämpötila-anturin taidan korvata jollain kiinteällä vastuksella, kuulemma jos vaan irroittaa niin näyttää lämpöä +250C ja antaa jonkun vikakoodin.
Peilinlämmitys varmaan käy noin nätisti kuin etuteltan puheissa kuvattu, tarvinneekohan sitä edes ohjelmoda? kopsaan tähän jos sieltä poistuu:
SUOMELA MATTI
23.12.2010 10:41
Rele (6G9T-14B192-A)hansikaslokeron takana olevassa rele/sulaketaulussa kohtaan R17. Sulake kohtaan F59 (minun autossa sulake oli valmiina paikallaan. Fordin oma katkaisija (3M5T-18C621-A)hätävilkkukatkaisij an oikealla puolella alempi tyhjä paikka (kannen alla johdot valmiina katkaisijaa varten). Ohjekirjan mukaan siinä voisi olla takalasin lämmityksen katkaisija, joka näissä matkailuautosysteem eissä on jätetty pois. Terv. MS
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta